Bijeenkomst werkzoekende 50 plussers

Inspiratiemiddag 23 oktober met John de Wolf

UPDATE: wegens groot succes is deze dag helaas volgeboekt en is aanmelden niet meer mogelijk!

Zoek je werk en ben je 50 plusser? Geen gemakkelijke klus! Het is soms moeilijk om de motivatie en het vertrouwen te vinden om verder te gaan met solliciteren. Je kunt daarom vast wel wat inspiratie, informatie en/of hulp gebruiken.

Op 23 oktober organiseert het CNV een inspirerende middag voor werkzoekende 50 plussers. Speciaal voor jou! Om inspiratie op te doen en om je verder op weg te helpen in je zoektocht naar werk. Met onder anderen oud-voetballer, trainer en ambassadeur ouderenwerkloosheid John de Wolf. John zal deze middag in gesprek gaan met de voorzitter van het CNV, Maurice Limmen, over het zoeken naar werk als 50 plusser.

Er zijn deze middag juristen van het CNV en vertegenwoordigers van het UWV voor vragen over werk en uitkering.  Ook zijn er p&o’ers van verschillende organisaties aanwezig om vragen te beantwoorden over solliciteren als 50 plusser. En op de markt vind je informatie die voor jou relevant kan zijn als werkzoekende 50 plusser en je kunt op deze middag een foto laten maken voor je LinkedInprofiel.

No form to show

Wat zit er in het vat voor werkend Nederland?

Het zijn spannende tijden. Na de presentatie van het regeerakkoord een paar weken geleden, volgde deze week een verhit...

Contact met het CNV

De medewerkers van CNV Info zijn op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur telefonisch bereikbaar via 030 751 1001 en van 8.00 tot 22.00 uur via de chat.

Chat offline

De chat is momenteel offline