Laat je stem als CNV-lid horen

21-02-2020

Word lid!

Meld je aan bij het CNV en profiteer van alle voordelen.

Het CNV wil graag alle wensen en verwachtingen van CNV-leden in kaart brengen. Daar hebben we jou als CNV lid voor nodig! Loop jij ergens tegenaan? Bijvoorbeeld hoge werkdruk, weinig opleidingsmogelijkheden of geen pensioenopbouw? Laat het ons dan nu weten. De resultaten gebruiken wij om naadloze aansluiting te vinden bij de uitdagingen van werkend Nederland.

Over het CNV-ledenonderzoek

Het ledenonderzoek omvat verschillende vragen over jouw werksituatie. Waar loop je in jouw werkzaamheden tegenaan, welke thema’s wil je dat wij aanpakken en waar moeten wij ons de komende jaren op focussen? Daarnaast zij we benieuwd naar je pensioenopbouw. Bouw je via jouw werkgever pensioen op of valt jouw sector niet in een pensioenregeling? Spaar je voor je oude dag of is dat iets voor later? Het onderzoek duurt slechts 5 minuten en de resultaten helpen ons om jou nog beter van dienst te kunnen zijn.

Doe nu mee aan het CNV-ledenonderzoek