Meld aan voor CNV belastingzittingen 2017

03-01-2017

Vrijwilligers van CNV Belastingservice staan in maart klaar om te helpen met de belastingaangifte. In alle regio’s in Nederland organiseert het CNV belastingzittingen, zodat mensen dicht bij huis samen met een deskundige vrijwilliger de aangifte kunnen invullen. Leden én niet-leden kunnen zich aanmelden voor een belastingzitting.

Mensen die graag hulp willen bij het invullen van hun belastingaangifte kunnen terecht bij CNV Belastingservice. Elk jaar laten duizenden mensen hun belastingformulier door vrijwilligers van CNV Belastingservice invullen. Op maar liefst 118 locaties in het land vinden belastingzittingen plaats. Op deze zittingen kunnen mensen terecht voor de aangifte inkomstenbelasting en aanvragen en wijzigen van toeslagen. Meld u nu aan voor een zitting bij u in de buurt!

Snelle en vakkundige hulp tegen aantrekkelijk tarief

Op de CNV belastingzittingen helpen deskundige vrijwilligers van het CNV belastingplichtigen. Het invullen van een aangifte duurt 45 tot 60 minuten. De aangifte wordt direct ingevuld en naar de Belastingdienst gezonden.

Leden van het CNV betalen €10,- voor de service, of €14,- wanner de aangifte ook voor de partner wordt ingevuld. Maar ook als u geen CNV-lid bent, kunt u gebruik maken van de belastingzitting. Het tarief is dan €57,- voor één persoon of €85,- voor aangifte met partner.

Checklist en aanmelding

Voor een succesvolle en vlotte verwerking van uw belastingaangifte tijdens een belastingzitting, moet u een aantal stukken meenemen. In de CNV checklist staat alles handig op een rijtje.
Wilt u zich aanmelden voor een belastingzitting bij u in de buurt? Bekijk ons overzicht van de verschillende locaties en meld u aan voor een zitting.