Tandartsassistenten

Word lid!

Meld je aan bij het CNV en profiteer van alle voordelen.

CAO tandartsassistenten

CNV Tandartsassistenten zet zich in voor professionalisering en positieverbetering van de tandartsassistenten. Op dit moment is er helaas nog geen CAO voor de tandartsassistenten. Werkgevers werken met de 'Arbeidsvoorwaarden adviesregelingen van de Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde (NMT) en de Associatie Nederlandse Tandartsen (ANT). Deze regelingen zijn niet verplicht, maar van de leden van beide organisaties wordt wel verwacht dat zij deze regelingen toepassen. CNV Zorg & Welzijn streeft ernaar in de toekomst weer een CAO af te sluiten met de werkgeversorganisaties. Tot op heden is er van hun kant helaas geen belangstelling.

Als je lid bent van CNV Zorg & Welzijn kun je je laten adviseren bij het opstellen/aanpassen van je contract en alle andere zaken die te maken hebben met je werk en inkomen.

CNV pleit voor 30-urige werkweek

Een verkorte werkweek met behoud van het huidige salaris zorgt voor meer balans in werk-privé situatie.

Contact met het CNV

De medewerkers van CNV Info zijn op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur telefonisch bereikbaar via 030 751 1001 en van 8.00 tot 22.00 uur via de chat.

Chat offline

De chat is momenteel offline