CNV Belastingzittingen 2023

Ook in 2023 helpt het CNV je weer met het invullen van je belastingaangifte op veel verschillende locaties in het land. Daarmee starten we in maart.

Plan zelf je afspraak in

CNV Belastingservice komt bij jou in de buurt, hier kan je je online aanmelden.

Vóór de afspraak doen

• Neem al je relevante papieren mee in een map, want op je telefoon zijn documenten minder goed te lezen. Ben je al eens eerder geweest en heb je een usb-stick van CNV Belastingservice ontvangen, dan mag je jouw overzichten ook daarop zetten. Uit veiligheid worden andere usb-sticks niet geaccepteerd.
  • Volg de instructies in de bevestigingsbrief voor het verkrijgen van de juiste machtigingscode(s).
  • Neem je eigen telefoon en die van je fiscale partner mee voor het geval ter plekke een sms-code moet worden opgevraagd.

Kosten

Leden van CNV maken tegen een kleine bijdrage gebruik van onze Belastingservice. We zetten de kosten voor je op een rijtje:

• Aangifte voor 1 persoon: €10. Met fiscaal partner: €14
  • Voorlopige aangifte: €3
  • CNV USB-stick: €3
  • Gratis service voor leden op bijstandsniveau
  • Gratis bemiddeling wanneer de aangifte door CNV is ingevuld

Locaties

Wil je eerst checken waar en wanneer de zittingen bij jou in de buurt zijn, zie dan de kaart hier onder.

Meenemen

Onze belastinginvullers komen in maart en april 2023 bij jou in de buurt. Als je een afspraak maakt, is het belangrijk dat je gegevens zoals je e-mailadres, rekeningnummer en lidnummer bij de hand hebt. Je ontvangt een bevestiging van je afspraak, net als een checklist met de documenten die je moet meenemen. Lees de checklist van te voren goed door.