Arbeidsvoorwaardennota 2021

Word lid!

Meld je aan bij het CNV en profiteer van alle voordelen.

In de Arbeidsvoorwaardennota 2021 zijn de CNV-voorstellen te vinden die worden meegenomen naar cao-onderhandelingen.

In maart 2020 overviel de coronacrisis de Nederlandse samenleving. Dit had grote impact op mensen en de gezondheidszorg. We stonden schouder aan schouder om de gevolgen voor de kwetsbaren in onze samenleving en de capaciteit in de gezondheidszorg zo klein mogelijk te maken. Naast de impact op de gezondheidszorg had de coronacrisis ook grote gevolgen voor onze economie.

Lees in de Arbeidsvoorwaardennota meer over onze inzet op het gebied van loonontwikkeling, 30-urige werkweek, de leerrekening, rouwverlof, minder flex/meer vast en duurzame inzetbaarheid.

CNV pleit voor 30-urige werkweek

Een verkorte werkweek met behoud van het huidige salaris zorgt voor meer balans in werk-privé situatie.

Contact met het CNV

De medewerkers van CNV Info zijn op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur telefonisch bereikbaar via 030 751 1001 en van 8.00 tot 22.00 uur via de chat.

Chat offline

De chat is momenteel offline