Start pensioen3daagse 2022: is het voor jou later goed geregeld?

Vandaag start dit jaar de Pensioen3daagse. De Pensioen3daagse is een initiatief van het platform Wijzer in geldzaken. Het doel is om samen met een groot aantal samenwerkende organisaties het pensioen onder de aandacht te brengen. Deze organisaties zijn onder andere werkgevers, pensioenaanbieders, pensioenfondsen, pensioenadviseurs en banken.

Tools, inzichten en antwoorden over je pensioen

De Pensioen3daagse is een initiatief van het platform Wijzer in geldzaken. Het platform vindt het belangrijk dat financiële veerkracht en welzijn op de oude dag voor iedereen bereikbaar is. Daarom is het doel om het thema pensioen voor zo veel mogelijk mensen toegankelijk maken. Samen met werkgevers, pensioenaanbieders en pensioenadviseurs organiseert Wijzer in geldzaken voor dit doel een jaarlijks  terugkerende campagne.

Op de website van de campagne staan tools die je helpen inzicht te krijgen, allerlei nieuws over pensioenen en vooral heel veel antwoorden op vragen waar je misschien al heel lang mee zit. Hoe zit het met je pensioen als je gaat trouwen, verhuizen, van baan wisselt of een andere grote verandering in je leven tegemoet gaat? Naast informatie op de website is er ook offline genoeg informatie beschikbaar: een volledig overzicht van alle activiteiten van de komende dagen staat hier.

Deelnemende partijen Pensioen3daagse

Deelnemende partijen aan de Pensioen3daagse 2021 zijn onder andere: de AFM, het Verbond van Verzekeraars, Adfiz, de Pensioenfederatie, de NVB, Nibud, De Nederlandsche Bank, Mijnpensioenoverzicht.nl, pensioenfondsen en -verzekeraars, diverse banken, onderwijsinstellingen, pensioenadviseurs en vele werkgevers.

Check vandaag nog of je het later goed geregeld hebt

Heb jij later goed geregeld? Check nu in 2 minuten of jij goed op weg bent naar jouw pensioen.

Check het hier je pensioensituatie en pensioenbedrag