CNV Kostersbond

De vakorganisatie èn beroepsvereniging van kosters

De CNV Kostersbond is de vakorganisatie èn beroepsvereniging van kosters en beheerders van kerkelijke centra van alle kerkelijke gezindten. Al meer dan vijftig jaar zorgt de CNV Kostersbond voor de materiële en immateriële belangen van kosters.

De koster als werknemer

De CNV Kostersbond heeft in het verleden veel resultaten weten te bereiken voor zijn leden. De CNV Kostersbond voert overleg met de Protestantse Kerk Nederland over de arbeidsvoorwaarden voor de kosters en beheerders, die in deze kerken werkzaam zijn. Bij problemen in de plaatselijke kerk treedt de CNV Kostersbond op als gesprekspartner namens de leden. Daarnaast is de CNV Kostersbond aangesloten bij de Bond van Europese Kosters.

De koster als eenling in de gemeente

De koster heeft binnen de kerkelijke gemeenschap een bijzondere plaats. In de zondagse eredienst maar ook in het dagelijkse gemeenteleven staat de koster vaak alleen. De CNV Kostersbond is een plek, waar kosters elkaar kunnen ontmoeten, ondersteunen en hun ervaringen kunnen delen. Tevens organiseert het CNV in samenwerking met de Protestantse Kerk Nederland toerustingscursussen.

Meer informatie: www.cnvkostersbond.nl

Het CNV is de vakbond die ervoor wil zorgen dat jij je werk met plezier doet en uit je loopbaan kunt halen wat je ervan verwacht. Of het nu gaat om een hoger salaris en carrière maken, een veilige en leuke werkplek of opleidingen om jezelf te kunnen ontwikkelen. Meld je nu aan en profiteer van de voordelen.

Het kwartje valt in het scholingspotje

Geef werknemers een potje met geld waarmee ze tijdens hun loopbaan scholing en ontwikkeling kunnen betalen. Bij het CNV...

Contact met het CNV

De medewerkers van CNV Info zijn op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur telefonisch bereikbaar via 030 751 1001 en van 8.00 tot 22.00 uur via de chat.

Chat offline

De chat is momenteel offline