CNV Publieke Diensten

Jouw partner in de sector Publieke Diensten

In Nederland zijn veel dingen goed geregeld. Online shoppen, schone straten, goede telefoon- en internetverbinding en vers drinkwater uit de kraan. Dit lijkt vanzelfsprekend, maar hier komt veel bij kijken. Dagelijks zet jij je in voor anderen, zodat zij op een prettige manier kunnen wonen. Waar jij volledig gericht bent op anderen, zijn wij er voor jou!

CNV Publieke Diensten is dé vakbond voor mensen die (willen) werken of hebben gewerkt bij geprivatiseerde bedrijven, zoals: post-, energie-, en waterbedrijven.

Wij zorgen ervoor dat jij met plezier je werk kunt doen. Dit doen we door goede arbeidsvoorwaarden af te spreken, door je te helpen bij je professionele ontwikkeling en we zijn er voor je als het ergens tegenzit. Bovendien bieden we een groot netwerk waar je met en van elkaar leert.

Word ook lid van CNV Publieke Diensten. Wij zorgen voor:

• Goede arbeidsvoorwaarden
  • Volledige rechtsbijstandsverzekering voor werk en privé
  • Persoonlijk advies
  • Compleet magazine, e-zines en e-mailnieuwsbrieven
  • Seminars, themadagen en workshops

Machteloos op de vrije markt

Tussen al het mediageweld over de komende verkiezingen stond vorige week een klein onopvallend berichtje in de marges...

Contact met het CNV

De medewerkers van CNV Info zijn op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur telefonisch bereikbaar via 030 751 1001 en van 8.00 tot 22.00 uur via de chat.

Chat offline

De chat is momenteel offline