Samen in actie

Wij zijn verschilmakers. Een echte beweging. We maken ons hard voor sterke werknemersrechten. Voor fatsoenlijk werk en een goed loon. Voor allemaal. Dat regelen we niet alleen aan de cao-tafel, ook in politiek Den Haag. En dat doen we met, voor en door werkend Nederland. Als lid, vrijwilliger of kaderlid. Want samen maken we een sterke vuist. Nu en in de toekomst. Samen voor een socialer Nederland.

Kom bij ons werken

Wij werken aan het nieuwe normaal. Vanuit christelijk sociaal denken. Een wereld waar welvaart gelijk is verdeeld. Waar goed werk en eerlijk inkomen de norm is. We bewegen mee. Spelen in op veranderingen op de arbeidsmarkt. Voel jij diezelfde drive? En herken je jezelf in ons DNA? Dan zit er maar één ding op. Kijk of er een interessante vacature vrij is.

Word vrijwilliger

Het CNV draait op vrijwilligers. Echte mouwenopstropers. Denkers en doeners. Gepassioneerde mensen die zich graag inzetten voor de goede zaak. Mensen die belangeloos een beetje tijd geven voor een boel persoonlijke genoegdoening. En natuurlijk voor de ander. Kijk snel of er voor jou een interessante vrijwilligersvacature tussen zit.

Over ons

Meer over de wortels van het CNV en hoe we zijn georganiseerd. Waarom het zo belangrijk is dat we bestaan. Wat onze visie is op de komende jaren. En wat we doen voor jongeren, ouderen en over de grens.

Sluit je nu aan

Word vandaag nog lid van CNV. We helpen je met al je vragen over werk en inkomen. En komen op voor jouw belangen als werknemer. Samen staan we sterk.

• Hulp bij je belastingaangiftes
  • Advies bij vragen over je werk en inkomen
  • Ondersteuning bij een arbeidsconflict