Wie jarig is viert feest!

Wij hangen graag de slingers op voor onze jubilarissen

Wie jarig is verdient een feestje! We hangen graag de slingers voor je op als je een lidmaatschapsjubileum bereikt. De versiering gaat uit bij 25, 40, 50, 60, 70,75 en 80-jarig lidmaatschap.

We laten dat natuurlijk niet zomaar voorbij gaan. Want wie jarig is, ontvangt een cadeau. Gewoon, als blijk van waardering. Bij 25 jaar lidmaatschap ontvang je een cadeaubon. Hoor je tot de selecte groep van 40, 50, 60, 70 of 75-jarige jubilarissen, dan krijg je een uitnodiging voor een gezellige ochtend, middag of avond. Mocht dat bij de 60, 70 en 75 jarigen niet lukken om gezondheidsredenen dan komen we je hoogstpersoonlijk bezoeken!

We laten deze bijzonder dag natuurlijk niet onopgemerkt voorbij gaan. U ontvangt een cadeau, als blijk van waardering.

CNV Jubilarissen

Geen gezamenlijke huldigingen

De meeste lokale netwerken organiseren voor alle jubilarissen van dat jaar een gezamenlijke feestelijke huldigingsceremonie. Tijdens deze bijeenkomst wordt er in een gezellige ambiance stilgestaan bij uw lidmaatschap.

In verband met de coronamaatregelen, zijn alle jubilarishuldigingen voor 2021 afgelast. Iedere jubilaris ontvangt dit jaar een mooie posthuldiging. In 2022 hopen we weer het met de jubilaris op locatie te vieren.

Aantal lidmaatschapsjaren

Je bereikt een jubileumjaar door een onafgebroken lidmaatschap bij een CNV bond of een doorlopend lidmaatschap bij verschillende CNV bonden.

Heb je twijfels over jouw aantal lidmaatschapsjaren, neem dan contact op met de ledenadministratie van je eigen bond. Ook voor meer vragen of informatie over het lidmaatschap kun je contact opnemen.

Telefoonnummer ledenadministraties

• CNV Vakmensen: 030 - 751 1007