CNV Jubilarissen viering

U heeft uzelf ingeschreven voor de online huldiging van uw 40-, 50-, 60-, 70 of zelfs 75-jarige jubileum. Uw langdurige verbintenis aan vakbond CNV, vraagt natuurlijk om een feestje. Wij hangen graag voor u de slingers op. Dat doen we op 24 november 2022 vanaf 14:00 uur tijdens het CNV Jubilarissen webinar.

Het programma

Bereidt uzelf vast voor op een feestelijk programma, waar we u volop in het zonnetje zetten. CNV-voorzitter Piet Fortuin verzorgt het welkomstwoord en staat stil bij deze bijzondere gebeurtenis. Ook laten we twee bijzondere thuishuldigingen zien en een kort interview over ons pensioen. Daarnaast besteden we aandacht aan de uitkomsten van de gehouden enquête onder u als deelnemer waarna we het Webinar bruisend afsluiten! Kortom: een bomvol en inspirerend programma om u te danken voor al uw lidmaatschapsjaren.

Webinar bijwonen

U wootn het webinar eenvoudig bij via het schermpje hieronder. Op donderdag 24 november openen wij de digitale deureen om 13:30. Vanaf 13:30 Bent u vroeg? Super! Wij starten de bijeenkomst om 14:00 uur. Wilt u iets zeggen via de chat, gebruik dan het balkje onder het webinar om iets te typen. Tot ziens!

CNV Jubilarissen webinar bijwonen

Door te klikken op de onderstaande link start u het CNV Jubilarissen webinar.

Start Webinar