Alles over rechtshulp

Win juridisch advies in

Stel, je wordt plotseling ontslagen. Of je raakt verwikkeld in een ruzie met je baas of je nieuwe badkamer wordt niet geleverd. In dat soort situaties wil je er liever niet alleen voor staan. Dan is het fijn om te weten dat je als CNV-lid onze hulp kunt inschakelen. Voor juridische problemen op je werk en veelal ook privé.

Juridisch advies als CNV-lid

Heb jij een conflict op het gebied van werk en inkomen en kom je er niet uit? Onze juristen hebben alle kennis en ervaring in huis om je op weg te helpen. Zij helpen je niet alleen met advies. Ook met juridische stappen, als dat nodig is. Wat je als juridisch advies op het gebied van werk en inkomen kunt verwachten als CNV-lid:

Bel en win juridisch advies in

Heb jij advies nodig over je werk en inkomen? En denk je dat je juridische ondersteuning nodig hebt? Wacht niet langer. Deskundige juristen van CNV staan, op werkdagen van 08:30 - 17:00 uur, voor je klaar op telefoonnummer 030 75 11 001. Houd je lidmaatschapsnummer bij de hand.

Rechtshulp Plus

Ook bij conflicten in de privésfeer ondersteunen we je met rechtsbijstand. Anker Rechtshulp / BrandMR, onze partner voor rechtshulp privékwesties, helpt niet alleen jou. Ook vaak je gezinsleden die thuis wonen. Wat jij van de rechtsbijstand plus kan verwachten is:

Schakel Rechtshulp Plus in

Heb jij rechtshulp nodig bij een privékwestie? Schakel dan nu Rechtshulp Plus in. Neem contact op met Anker Rechtshulp / BrandMR via telefoonnummer 088 01 88 550. Of meld je kwestie online bij Anker / BrandMR.

Let op: houd je CNV lidmaatschapsnummer bij de hand, zodat je direct geholpen wordt.

Word lid en sta sterker in je werkschoenen

Juridisch advies voor jou en je gezin. Het is slechts één van de voordelen van het CNV-lidmaatschap.
Tijdelijke actie: de eerste 6 maanden voor € 24. Dit is omgerekend slechts € 4 per maand. Zo gaan we in 2024 samen sterker door.

• deskundige juristen met kennis van jouw cao
  • standaard inbegrepen bij je lidmaatschap
  • voordelig verzekerd van hulp