Belastinginvullers gezocht

Word lid!

Meld je aan bij het CNV en profiteer van alle voordelen.

Belastinginvullers gezocht

Er is nog ruimte voor nieuwe invullers in de regio’s Drenthe, Flevoland, Groningen, Limburg, Noord Brabant Oost, Noord Brabant West (met name Bergen op Zoom, Roosendaal en Breda), Overijssel, Utrecht, Zeeland en Zuid-Holland.

We zoeken enthousiaste vrijwilligers die:

• plezier hebben in het invullen van belastingaangiftes en daar, in teamverband, graag anderen bij willen helpen;
    • lid zijn van het CNV, of partner/kind van een CNV-lid zijn;
    • prima overweg kunnen met pc of laptop;
    • in oktober/november 4 dagdelen een basiscursus willen volgen ter ondersteuning van onze digitale omgeving;
    • bereid zijn om jaarlijks (vanaf februari) hun fiscale kennis bij te houden en te vergroten met 3 bijschaafsessies;
    • in het voorjaar minimaal vijf CNV-belastingzittingen beschikbaar zijn binnen hun provincie.

Wij bieden:
    Tijdens de belastingzittingen van voorjaar 2021 ga je onder begeleiding aan de slag als beginnend invuller, en leert de tips & tricks van een ervaren collega. Bevalt het goed en wil je je vaker inzetten, dan scholen we je jaarlijks bij. Eventuele reiskosten voor de jaarlijkse vervolgcursus en belastingzittingen worden vergoed.

Ook het CNV streeft naar een veilige werkomgeving en houdt zich strikt aan de corona-richtlijnen van het RIVM. De zittingen zullen daarom in aangepaste, veilige vorm plaatsvinden.

Belangstelling?
    Mail dan je gegevens naar ledenservice@cnv.nl of neem contact op met Betty Schuurman-de Jong (landelijk coördinator CNV Belastingservice) via 030 - 751 1280. Vervolgens sturen we je een intakeformulier toe.

CNV pleit voor 30-urige werkweek

Een verkorte werkweek met behoud van het huidige salaris zorgt voor meer balans in werk-privé situatie.

Contact met het CNV

De medewerkers van CNV Info zijn op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur telefonisch bereikbaar via 030 751 1001 en van 8.00 tot 22.00 uur via de chat.

Chat offline

De chat is momenteel offline