Assistent Financial Controller

32 uur per week

Ben jij de assistent controller die toe is aan een nieuwe omgeving en uitdaging? Wil jij werken in een maatschappelijke organisatie? Maak jij graag het verschil voor onze interne klanten? Dan is deze baan als Assistent Financial Controller bij CNV Vakcentrale iets voor jou.

Wie zijn wij?
Wij zijn verschilmakers. Een échte vakbeweging. We zetten ons in voor sterke werknemersrechten. Zeker werk en eerlijk loon. Voor iedereen. En dat doen we niet alleen aan de cao-tafel, ook in politiek Den Haag. Ons werk is nog steeds hard nodig anno nu. Het is aan jou om onze bonden te ondersteunen op financieel gebied. Je komt te werken bij het Shared Service Center Administraties, het financiële hart van de organisatie. Met verschillende teams zijn wij verantwoordelijk voor de contributie-administratie, personeels- salarisadministratie, financiële en projectadministratie voor de bij het CNV aangesloten bonden, de Vakcentrale en een aantal B.V.’s en Stichtingen.

Wat ga je doen?
Voor het team Control zijn wij op zoek naar een Assistent Financial Controller. In deze functie werk je nauw samen met de financial- en de projectcontroller, het team Financiën, de Business controllers en de projectleiders van de aangesloten CNV bonden. Het takenpakket van de Assistent Financial Controller is divers en bestaat onder andere uit:

• Ondersteuning bieden bij het aanvragen, opzetten, inrichten en verantwoorden van (subsidie)projecten
  • Vertalen van de informatiebehoefte van de klant en de subsidiegever naar managementrapportages
  • Voorbereiden en begeleiden van projectaudits
  • Het budget van de projecten bewaken
  • Mede-opstellen van de jaarrekening en het balansdossier
  • Opstellen van periodieke rapportages
  • Controlewerkzaamheden

Wie ben jij?

Jij bent een financial die zich thuis voelt in de financiële administratie. Met jouw positieve instelling, manier van werken en communiceren kan jij de juiste ondersteuning bieden aan collega’s en bijdragen aan het door ontwikkelen van de werkprocessen. Verder ben je een échte teamspeler die klant- en oplossingsgericht te werk gaat. Met jouw proactieve houding, kritische blik en analyserend vermogen kan je de kwaliteit van het SSC Administraties verder omhoog brengen.

Daarnaast is het belangrijk dat je:

• Aantoonbaar hbo-niveau hebt
  • Minimaal 2 jaar werkervaring hebt in een vergelijkbare functie
  • De Nederlandse taal goed beheerst, zowel schriftelijk als mondeling
  • Uitstekende kennis van Excel hebt
  • Onder tijdsdruk kunt presteren en goed kunt omgaan met steeds ad hoc wisselende prioriteiten
  • Een hands-on mentaliteit hebt

Wij bieden

Werken bij het CNV is maatschappelijk impact maken op dagelijkse basis. Het is uitdagend en daar zetten we graag iets tegenover. Je krijgt van ons:

• Een functie van 32 uur per week
  • Een mooi salaris – op basis van jouw ervaring in schaal 6 of 7 met maximaal € 4.021,55 bruto per maand bij 36 uur
  • Een aantrekkelijk pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een eindejaarsuitkering van 8,33% en pensioenregeling van PFZW
  • Een telefoon en laptop van de zaak
  • Scholingskansen, met een persoonlijke leerrekening en individueel budget
  • Je start met een jaarcontract
  • Alle vrijheid, verantwoordelijkheid en ruimte om het beste uit jezelf en collega’s te halen
  • Een prettige, open bedrijfscultuur waar we van elkaar leren en waarin groei voorop staat

Het CNV is gevestigd in Utrecht nabij station Overvecht, hybride werken is uiteraard mogelijk.

Word jij onze nieuwe collega?

Ben jij enthousiast na het lezen van deze vacature? En sluit je profiel aan bij dat wat we zoeken? Wacht dan niet langer en mail je sollicitatie met motivatie en cv naar j.vanderzande@cnv.nl. Heb je inhoudelijke vragen over de functie? Neem dan contact op met Jolanda van der Zande, manager SSC Administraties via j.vanderzande@cnv.nl

CNV Vakcentrale wil een afspiegeling van de samenleving zijn.

Acquisitie n.a.v. de vacature wordt niet op prijs gesteld.