Assistent Financial Controller

Heb jij enige ervaring als assistent controller en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Wil jij werken in een maatschappelijke organisatie? Maak jij graag het verschil voor onze interne klanten? Dan is deze baan als Assistent Financial Controller bij CNV Vakcentrale iets voor jou.

Wie zijn wij

Wij zijn verschilmakers. Een échte beweging. We zetten ons in voor sterke werknemersrechten. Zeker werk en eerlijk loon. Voor iedereen. En dat doen we niet alleen aan de cao-tafel, ook in politiek Den Haag. Ons werk is nog steeds hard nodig anno nu. Het is aan jou om onze bonden te ondersteunen op financieel gebied.

Je komt te werken bij het Shared Service Center Administraties. Hier zijn verschillende teams werkzaam die verantwoordelijk zijn voor de contributie-administratie, personeels- salarisadministratie en de financiële administratie voor de bij het CNV aangesloten bonden, de Vakcentrale en een aantal B.V.’s en Stichtingen. Er wordt gebruikt gemaakt van verschillende systemen zoals Microsoft CRM, Visma Raet Youforce en Microsoft D365 Finance & Operations. De financiële administratie bestaat uit team Financiën en team Control. Voor het team Control zijn wij op zoek naar een Assistent Financial Controller. In deze functie werk je nauw samen met de financial controller, het team Financiën én met de Business controllers van de aangesloten CNV bonden.

Wie ben jij

Je bent een echt financieel dier en je weet als geen ander hoe een correcte administratie het verschil maakt voor de interne klanten. Samen met de Financial Controller ben je verantwoordelijk voor het opstellen van de jaarrekeningen en periodieke rapportages van een aantal onderdelen. Daarnaast ben je o.a. verantwoordelijk voor het uitvoeren van periodieke werkzaamheden zoals:

• Opstellen liquiditeitsprognoses;
  • Registratie en rapportage van de beleggingen;
  • Controleren uitgaande betalingen;
  • BTW aangifte;
  • Controleren coderingen;

Verder ben je een échte teamspeler, draag je proactief en met een kritische blik bij aan het waar nodig verbeteren van de processen op de afdeling en de kwaliteit van het SSC Administraties en ben je klant- en oplossingsgericht.

Daarnaast is het belangrijk dat je:

• Aantoonbaar hbo-niveau hebt;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring hebt in een vergelijkbare functie;
  • Beschikt over een uitstekende kennis - zowel mondeling als schriftelijk - van de Nederlandse taal;
  • Uitstekende kennis van Excel hebt;
  • Onder tijdsdruk kunt presteren en goed kunt omgaan met steeds ad hoc wisselende prioriteiten;
  • Een hands-ons mentaliteit hebt.

Wat bieden wij

Werken bij het CNV is maatschappelijk impact maken op dagelijkse basis. Het is uitdagend en daar zetten we graag iets tegenover. Je krijgt van ons:

• Een functie van 32 - 36 uur per week;
  • Een mooi salaris – afhankelijk van jouw ervaring – tussen € 3.015,85 - € 4.021,55 bruto per maand bij 36 uur;
  • Een aantrekkelijk pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een eindejaarsuitkering van 8,33% en pensioenregeling van PFZW;
  • Een telefoon en laptop van de zaak;
  • Scholingskansen, met een persoonlijke leerrekening en individueel budget;
  • Een jaarcontract dat bij goed functioneren wordt omgezet in een contract voor onbepaalde tijd;
  • Alle vrijheid, verantwoordelijkheid en ruimte om het beste uit jezelf en collega’s te halen;
  • Een prettige, open bedrijfscultuur waar we van elkaar leren en waarin groei voorop staat.

Het CNV is gevestigd in Utrecht nabij station Overvecht, hybride werken is uiteraard mogelijk.

Word jij onze nieuwe collega?

Ben jij enthousiast na het lezen van deze vacature? En sluit je profiel aan bij dat wat we zoeken? Wacht dan niet langer en mail je sollicitatie met motivatie en cv naar j.vanderzande@cnv.nl.

Heb je inhoudelijke vragen over de functie? Neem dan contact op met Jolanda van der Zande, manager SSC Administraties via j.vanderzande@cnv.nl.

CNV Vakcentrale wil een afspiegeling van de samenleving zijn.

Acquisitie n.a.v. de vacature wordt niet op prijs gesteld.