CNV Connectief zoekt Trainer-adviseur voor 36 uur per week

Wij zijn op zoek naar een energieke en ondernemende collega voor de functie van trainer-adviseur bij CNV Connectief. Als trainer-adviseur bij CNV Connectief houd je je bezig met het ontwikkelen en geven van trainingen gericht op mens-en-werk thema’s. Daarnaast geef je invulling aan het versterken van de (mede)zeggenschap van leden en werkenden die lid zijn van een medezeggenschapsorgaan.

Wie zijn wij?

CNV Connectief is dé vakvereniging van en voor mensen in het onderwijs, bij de overheid, de publieke diensten en zorg & welzijn. Wij komen op voor iedereen die werkt, gaat werken, werk zoekt of gewerkt heeft in de publieke sector. Samen met onze ruim 100.000 leden zetten we ons in voor goede arbeidsomstandigheden en -voorwaarden. Dit doen we door afspraken te maken over werk en inkomen (cao, pensioen), door te helpen bij loopbaanontwikkeling en het bieden van rechtsbijstand als het tegenzit.

Wie ben jij?

‐ Je bent energiek en gemotiveerd en hebt ervaring met het geven en ontwikkelen van trainingen en advies.

‐ Jouw missie is het versterken van werkenden, zowel in de setting van een formeel medezeggenschapsorgaan als door teams en groepen te begeleiden om op te komen voor wat zij belangrijk vinden in hun werk.

‐ Je bent in staat om nieuwe klantrelaties aan te gaan en bestaande klantrelaties duurzaam te onderhouden.

‐ Je weet de klantvraag te vertalen naar een concreet aanbod, bent in staat om maatwerk te leveren en ziet volop kansen voor het ontwikkelen van nieuwe trainingen om ons aanbod te verrijken.

‐ Je werkt zowel graag zelfstandig als in teamverband en deelt graag jouw kennis en ervaring met collega’s om jezelf en ons aanbod continue te verbeteren en ontwikkelen en onze omzetdoelstellingen te behalen.

‐ Je hebt affiniteit met e-learning en blended learning en levert een bijdrage aan de verdere ontwikkeling hiervan binnen ons portfolio.

Wat ga je doen?

‐ Als trainer-adviseur verzorg je op commerciële basis trainingen en deskundigheidsbevordering gericht op (mede)zeggenschap en mens-en-werk thema’s (denk aan werkdruk en werkplezier, rouw en werk, overgang en werk en sociale veiligheid en werk), on site en online.

‐ Je begeleidt daarnaast adviestrajecten in de rol van expert en procesbegeleider op dit gebied.

‐ Je staat direct in contact met onze klanten en voorziet hen van advies op maat.

‐ Je bent verantwoordelijk voor de inhoudelijke en didactische doorontwikkeling van trainingen en zorgt ervoor dat je beschikt over de actuele kennis op je vakgebied.

‐ Je werkt samen met de bestuurders relatie & advies en de coördinatoren opleiden en training en bent gezamenlijk met marketing & communicatie verantwoordelijk voor de acquisitie en verkoop van nieuwe trainingen.

Wie zoeken wij?

We zijn op zoek naar een nieuwe collega die:

‐ een opleiding op minimaal hbo-niveau heeft en een aantal jaren werkervaring;

‐ ervaring heeft met het geven van (groeps)trainingen en advies, kennis van medezeggenschap en/of specifiek de onderwijssector is een pré;

‐ een flexibele instelling heeft en bereid is om met regelmaat in de avonduren te werken;

‐ communicatief en digivaardig is;

‐ beschikt over een rijbewijs.

Wat bieden wij jou?

Een jaarcontract met een marktconform salaris van maximaal €6.304 per maand op fulltime basis (36 uur per week). Daarnaast hebben we aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een goede pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg & Welzijn, een NS businesscard voor dienstreizen en woon-werkverkeer met 1e klas reizen, 30 verlofdagen op fulltime basis per jaar en thuiswerk-mogelijkheden en -faciliteiten. In deze gevarieerde en dynamische functie is er volop ruimte voor eigen initiatief, professionele vrijheid, groei en ontwikkeling.

Word jij onze nieuwe collega?

CNV Connectief (h)erkent het belang van een diverse en inclusieve werkvloer; waar je geboren bent, hoe je je identificeert en van wie je houdt maakt ons niet uit. Wij zijn nieuwsgierig naar jouw talent en hoe jij het verschil wil maken voor de werkenden in Nederland. Wil je meer weten voor je solliciteert? Neem dan contact op met Jacqueline van Grevengoed, Coördinator Relatie, Training & Advies op telefoonnummer 06 28 11 81 53.

Sollicitatie

Voldoe je aan bovenstaand profiel en ben je geïnteresseerd in een informele, betrokken en prettige werksfeer? Dan zien we graag je motivatie en CV tegemoet. Je sollicitatie kun je uiterlijk 1 maart 2024 per e-mail sturen naar hrm@cnv.nl