CNV Connectief is op zoek naar een managementassistent

voor 32-36 in de week

Vind jij het een uitdaging om bestuursleden en managers te faciliteren? Kun je anticiperen op gebeurtenissen en ontwikkelingen die dagelijks van invloed zijn op het functioneren van bestuur en management? En weet je van nature goed met vertrouwelijkheid van zaken om te gaan in een soms politieke omgeving? Dan is deze functie iets voor jou!

Het secretariaat is verantwoordelijk voor de secretariële ondersteuning van het bestuur, sectorbesturen, CCOOP en het management. De ondersteuning richt zich op het faciliteren van de bestuurs- en managementleden in een dynamische en politiekgevoelige omgeving. Het secretariaat bestaat uit 6 medewerkers, aangestuurd door de manager Vereniging & Organisatie. En er is een directe functionele relatie met de bestuursleden en het managementteam.

Wie ben jij?

Jij bent een proactieve en enthousiaste managementassistent die de gewenste dagelijkse individuele ondersteuning aan bestuursleden en managers biedt. Je weet (complexe) agenda’s effectief te organiseren, bereidt afspraken voor en schat het belang van afspraken of binnenkomende verzoeken in. Je verzorgt en verwerkt binnenkomende en uitgaande informatie. Je bent het aanspreekpunt en de vraagbaak voor in- en externe relaties en je beoordeelt verzoeken op het eventueel zelf kunnen afhandelen, of doorgeleiden naar collega’s die dat kunnen doen, waarbij je zelf verantwoordelijk blijft voor de afhandeling van de verzoeken. Je bereidt diverse overleggen voor, stuurt stukken rond en ondersteunt deze overleggen waar nodig. Dit kunnen overleggen zijn voor het bestuur, het managementteam (MT), de Raad van Toezicht, project- of teamoverleggen, en de deelnemers zijn zowel interne als externe relaties.

Je verzorgt de verslaglegging, houdt actielijsten bij, zorgt voor opvolging van de gemaakte afspraken, maakt planningen voor vergaderingen en werkzaamheden, en coördineert huisvestings- en ICT bijdragen. Je signaleert gevoeligheden in de vereniging en de werkorganisatie, wijst het bestuur op praktische aangelegenheden en denkt mee over aanpak en uitvoering van de ondersteuning van het bestuur en MT in brede zin. Je bent verantwoordelijk voor het aanleveringsproces van dashboardgegevens en inkoopopdrachten, vraagt offertes aan en beoordeelt deze, en adviseert de opdrachtgever ten aanzien van de definitieve keuze. Als onderdeel van het team secretariaat ben jij medeverantwoordelijk voor het organiseren van personeelsbijeenkomsten en verzorg je de interne communicatie op onze intranetpagina.

Wat wij zoeken

• Voor deze functie heb je minimaal HBO werk en denkniveau.
  • Ervaring met het werken in een vereniging of in een politiekgevoelige omgeving is een pre.
  • Je hebt gevoel voor (bestuurlijke) verhoudingen en beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
  • Je bent ‘tech-savvy’ en hebt uitstekende kennis van Microsoft office tools (Word, Excel, Outlook, Teams, Sharepoint), online (vergader)tools en D365 CRM.
  • Je weet hoofd- en bijzaken te onderscheiden, bent proactief en resultaatgericht.
  • Je bent integer, loyaal en flexibel en je gaat vertrouwelijk om met informatie.
  • Je kunt zelfstandig werken maar bent ook gewend aan het samenwerken in een team.
  • Je streeft naar een voortdurende verbetering van processen en resultaten.

Wat bieden we jou?

Een gevarieerde en dynamische baan waarbij ruimte is voor eigen initiatief, professionele vrijheid, groei en ontwikkeling. Een boeiende baan waarbij je samen met je collega’s dagelijks zorgt voor een uitstekende ondersteuning van bestuur en management als leiding van de organisatie CNV Connectief en een bijdrage levert aan het vergroten van onze impact.

Wij bieden een marktconform salaris van maximaal € 3.457,- bruto per maand. Daarnaast hebben we goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een uitstekende pensioenregeling, een gratis NS-card voor het woon-werkverkeer, thuiswerkmogelijkheden en -faciliteiten en 30 verlofdagen per jaar.

CNV Connectief staat voor gelijkwaardigheid en streeft ernaar een inclusieve vereniging en beweging te zijn. Jouw unieke perspectief is waardevol en we moedigen iedereen die interesse heeft aan om te solliciteren.

Word jij onze nieuwe collega?

Wil je meer weten voor je solliciteert? Je bent heel welkom om contact op te nemen met Jessie Bokhoven, interim manager Vereniging & Organisatie telefoonnummer 06 28 86 65 20.

Solliciteren

Voldoe je aan bovenstaand profiel en ben je geïnteresseerd in een informele, betrokken en prettige werksfeer? Stuur dan vóór 5 augustus 2022 je cv en motivatie naar hrm@cnv.nl o.v.v. ‘managementassistent’. Voor ons interessante kandidaten nodigen wij direct uit voor een gesprek.