Managementassistent

CNV Connectief is op zoek naar een proactieve en enthousiaste managementassistent voor 30 tot 32 uur per week.

Over de functie

Als managementassistent bij CNV Connectief, ben je werkzaam in een dynamische, betrokken en klantgerichte organisatie. Je bent samen met de collega’s de spin in het web voor het goed functioneren van bestuursleden en managers, en in die rol ben je het visitekaartje naar collega’s, relaties en leden. Je bent de sparringpartner voor je aanspreekpunt, in staat overzicht te houden over het werk en samen met je collega’s de taken te verdelen en uit te voeren. Je komt met verbetervoorstellen en pakt nieuwe vragen snel op. Het secretariaat is gezamenlijk verantwoordelijk voor de ondersteuning van het bestuur en het managementteam, de interne communicatie en het afhandelen van facilitaire -en financiële zaken.

Wie ben je

Jij bent een proactieve en enthousiaste managementassistent die de gewenste dagelijkse individuele ondersteuning aan bestuursleden en managers biedt. Je weet (complexe) agenda’s effectief te organiseren, bereidt afspraken voor, en schat het belang van afspraken of binnenkomende verzoeken in. Je verzorgt en verwerkt binnenkomende en uitgaande informatie. Je bent het aanspreekpunt en de vraagbaak voor interne en externe relaties, handelt de vragen af of geleidt ze door naar collega’s die dit kunnen doen, maar blijft verantwoordelijk voor de afhandeling van de verzoeken.

Je bereidt overleggen voor met interne of externe relaties, verzamelt en stuurt de stukken rond, bewaakt de acties, verzorgt de verslaglegging en zorgt voor opvolging van de gemaakte afspraken. Je signaleert gevoeligheden in de vereniging en de werkorganisatie, wijst het management op praktische aangelegenheden en denkt mee over aanpak en uitvoering van de ondersteuning van het management of bestuur in brede zin.

Je bent samen met de collega’s verantwoordelijk voor de vragen die binnenkomen in de gezamenlijke mailbox, het bijhouden en actualiseren van de interne communicatie via NU!, het klaarzetten en coördineren van het maandelijkse dashboard en het afhandelen van vragen van leden of sectorbesturen. Je bent verantwoordelijk voor het aanleveringsproces van inkoopopdrachten, vraagt offertes aan en beoordeelt deze, adviseert de opdrachtgever ten aanzien van de definitieve keuze, en je coördineert diverse zaken op facilitair gebied.

Wat wij zoeken

Als managementassistent ben je gestructureerd, resultaat- en klantgericht. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, je kunt zelfstandig en ook goed samenwerken binnen een team, werkt vanuit vertrouwen en weet de tijdlijnen van activiteiten te bewaken.

• Je hebt hbo-werk- en denkniveau in secretariële richting
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent proactief en resultaatgericht, weet hoofd- en bijzaken te onderscheiden
  • Je bent integer en gaat vertrouwelijk om met informatie
  • Je hebt uitgebreide kennis van Office in de brede zin (Outlook, Word, Excel, Powerpoint, Teams, Sharepoint) en online vergadertools als Zoom en Mural
  • Ervaring met Microsoft Dynamics is een pre
  • Je kunt zelfstandig werken en zoekt tijdig de samenwerking met collega’s
  • Je bent op zoek naar verbeteringen en komt met het team tot voorstellen hiervoor
  • Je hebt ervaring met het werken in een vereniging of in een politiek gevoelige omgeving
  • Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring

Wie zijn wij

CNV Connectief is dé vakvereniging van en voor mensen in het onderwijs, bij de overheid, de publieke diensten en zorg & welzijn. Wij komen op voor iedereen die werkt, gaat werken, werk zoekt of gewerkt heeft in de publieke sector. Samen met ongeveer 110.000 leden zetten we ons in voor goede arbeidsomstandigheden en -voorwaarden. Dit doen we door afspraken te maken over werk en inkomen (cao, pensioen), door te helpen bij loopbaanontwikkeling en het bieden van rechtsbijstand als het tegenzit. Onze actieve leden vormen het hart van onze vereniging. De drie bestuursleden en vijf managers vormen samen de leiding van de organisatie, de bestuursleden zijn ook sectorvoorzitter en aanspreekpunt voor de leden in hun sector.

Wat wij bieden

Een gevarieerde en boeiende baan waar je samen met je collega’s dagelijks zorgt voor de perfecte ondersteuning van managers en bestuursleden en daarmee de tevredenheid van leden van CNV Connectief. In deze dynamische baan is ruimte voor eigen initiatief, professionele vrijheid, groei en ontwikkeling. Wij bieden een marktconform salaris van maximaal € 3.398,00 bruto per maand op fulltime basis (36 uur per week). CNV Connectief kent goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een uitstekende pensioenregeling, een NS businesscard voor het woon-werkverkeer en 30 verlofdagen.

Word jij onze nieuwe collega?

Wil je meer weten voor je solliciteert? Neem dan contact op met Hanneke Grolman, manager Vereniging & Organisatie, telefoonnummer: 06 53 36 03 22.

Je sollicitatie met cv en motivatie kun je uiterlijk 21 juni 2021 per mail sturen naar hrm@cnv.nl. De eerste en tweede gesprekken staan gepland op maandag 21 juni van 9.00 uur tot 13.00 uur en woensdag 23 juni van 10.00 uur tot 12.00 uur.

*Deze vacature is gelijktijdig intern en extern uitgezet.