Medewerker Financiële Administratie

Wil jij meewerken aan het verder professionaliseren van onze financiële administratie?

Over het CNV

Het CNV heeft als taak de belangen van mensen te behartigen op het gebied van werk en inkomen. Met een open, deskundige en persoonlijk betrokken stijl werken wij primair voor CNV-leden.

Het CNV streeft naar een samenleving waarin mensen zoveel mogelijk gelijke kansen hebben en duurzaamheid een centraal begrip is. Medewerkers, vrijwilligers en leden van het CNV wenden hun talenten aan om deze idealen om te zetten in diensten op maat, aansprekende producten en opvallende acties. Om dit te bereiken voert het CNV een permanente dialoog met de leden, de samenleving en internationale organisaties op het gebied van mens en werk.

Het CNV wil een herkenbare beweging zijn en blijven. Voor iedereen die zich inzet voor het CNV willen wij een inspirerende en uitdagende omgeving vormen waarin ieder zijn talenten kan ontwikkelen. Dit geldt uiteraard ook voor onze medewerkers.

SSC Administraties

Het SSC Administraties verzorgt de Financiële, Personeels- & Salarisadministratie en de Contributie-administratie voor de aangesloten bonden, de Vakcentrale en een aantal B.V.’s en Stichtingen. Voor de financiële administratie wordt gewerkt met Microsoft D365 Finance & Operations. Binnen het team Financiën (5 medewerkers) is een vacature. Samen met je collega’s in dit team ben je verantwoordelijk voor een correcte administratie. Het team werkt nauw samen met het team Control.

Wat zijn de werkzaamheden

• Verwerken van uitgaande facturen
  • Verwerken van binnenkomende facturen
  • Wekelijks klaarmaken van de betalingsrun
  • Verwerken bankafschriften
  • Btw-aangifte
  • Interne doorbelastingen
  • Opstellen balansspecificaties
  • Beantwoorden van vragen/mail
  • Meedenken over verbeteringen in de werkzaamheden

Wat verwachten we van jou

• Proactief, enthousiast, kritisch en oplossingsgericht
  • Klantgerichte- en service verlenende instelling
  • Teamspeler

Wat vragen we van jou

• MBO+ niveau, bij voorkeur Moderne bedrijfsadministratie (MBA)
  • Minimaal 2 jaar werkervaring
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk
  • Uitstekende kennis van Excel

Wat bieden we

• Een functie voor 36 uur per week
  • Het salaris is afhankelijk van het aantal jaren ervaring en bedraagt maximaal € 3.182.71 bruto per maand bij 36 uur per week. Daarnaast kent CNV een pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden zoals 8% vakantietoeslag, een eindejaaruitkering van 8,33%, een individueel budget en een pensioenregeling via PFZW.
  • Ons kantoor ligt naast station Overvecht in Utrecht.

Interesse?

Stuur direct je reactie met motivatie en cv per mail naar Jolanda van der Zande Manager SSC Administraties via j.vanderzande@cnv.nl . Heb je vragen, neem dan contact op via j.vanderzande@cnv.nl of 06 20 54 16 10.

De werving stopt als dé kandidaat is gevonden.