Medewerker Functioneel Beheer (32 uur)

We zoeken een functioneel beheerder die het niet alleen leuk vindt om de systemen zo optimaal mogelijk te laten functioneren, maar het ook leuk vindt om de gebruikers hierbij te ondersteunen en die voortdurend op zoek is naar verbeteringen.

Wat ga je doen als functioneel beheerder?

Het SSC Administraties verzorgt de Financiële en de Personeels- & Salarisadministratie voor de aangesloten CNV-bonden, CNV Vakcentrale en een aantal Stichtingen. Op deze afdeling is ook het functioneel beheer van de administratieve en personele systemen belegd. Er wordt gewerkt met Microsoft D365 Finance & Operations (en de voorgangers AX2009 en AX2012) en met Visma|Raet HR Core (Beaufort) Youforce HR Self Service.

Als functioneel beheerder heb je naast de werkzaamheden met betrekking tot het dagelijkse beheer van de systemen en het ondersteunen van de gebruikers een belangrijke rol in de doorontwikkeling van de systemen. Zo staan voor de komende periode o.a. gepland de uitfasering van AX 2009 en AX 2012. Dat betekent dat voor de werkzaamheden die daar nu in uitgevoerd worden een oplossing gevonden moet worden in Microsoft D365 F&O. Daarnaast zijn we als gevolg van een toenemend aantal subsidieprojecten bezig met de optimalisering van de project- en urenschrijfadministratie. Het team functioneel beheer bestaat uit drie medewerkers.

Dit zijn je werkzaamheden:

• Inrichten, onderhouden en beheren van Microsoft D365 F&O en Visma|Raet
  • Begeleiden en testen updates
  • Ondersteunen gebruikers m.b.v. Topdesk
  • Voorstellen voor verbeteringen
  • Processen beschrijven en knelpunten signaleren
  • Contact onderhouden met de interne ICT-afdeling en externe partijen

Wat we van je verwachten:

• Pro actief, enthousiast, kritisch en oplossingsgericht
  • Klantgerichte instelling
  • Teamspeler
  • Affiniteit met financiële administratie

Dit vragen we van je:

• HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 3 jaar werkervaring als functioneel beheerder
  • Ervaring met Visma|Raet en/of Microsoft D365 Finance & Operations is een pre
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk

Wat we je bieden:

• Een functie voor 32 uur per week
  • Het salaris is afhankelijk van het aantal jaren ervaring en bedraagt maximaal € 3.952,38 bij 36 uur per week. Daarnaast kent CNV een pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden zoals 8% vakantietoeslag, een eindejaaruitkering van 8,33%, een individueel budget en een pensioenregeling via PFZW.

Interesse? Reageer dan snel.

Informatie bij en reactie naar Jolanda van der Zande, manager SSC Administraties. Heb je vragen, neem dan contact op via j.vanderzande@cnv.nl of 06 20 54 16 10.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.