CNV Connectief is op zoek naar een enthousiaste Projectmanager Vereniging & Vernieuwing

voor 36 in de week

Als Projectmanager bij CNV Connectief, ben je werkzaam in een dynamische, betrokken en klantgerichte organisatie. Je ontwikkelt en coördineert projecten die bijdragen aan de vernieuwing en zichtbaarheid van CNV Connectief en de betrokkenheid van vrijwilligers, leden en sympathisanten vergroten. Je wordt onderdeel van een team van projectmanagers dat opereert in het hart van de vereniging.

Wie zijn wij?

CNV Connectief is dé vakbeweging van en voor mensen in het onderwijs, zorg & welzijn, bij de overheid en publieke dienstenen. Wij komen op voor alle werkenden in de publieke sector. Samen met onze ruim 105.000 leden zetten we ons onder andere in voor goede arbeidsomstandigheden, arbeidsvoorwaarden en een stevige positie van werkenden op de arbeidsmarkt. Dit doen we door afspraken te maken over werk en inkomen (cao, pensioen), door te helpen bij loopbaanontwikkeling en het bieden van hulp op allerlei thema’s die nauw verband houden met werk en inkomen.

We zijn bezig met een transitie van vakbond naar vakbeweging. Een beweging die steeds dichter bij werkenden staat, relevant is voor alle werkenden en wil aansluiten op wat werkenden op de werkvloer nodig hebben. Wij willen hen aan ons verbinden om vervolgens op collegiale en constructieve wijze inhoud te geven aan de vernieuwing én om vanuit die context met nieuwe vormen van dienstverlening en productaanbod te komen. We geven hiermee een stem aan de grote groep publieke professionals en hebben de ambitie om hét platform voor werkend Nederland te zijn. CNV Naast je!

Wat ga je doen?

Als projectmanager ontwikkel en realiseer je (nieuwe) projecten en activiteiten die aansluiten bij de strategische richting van CNV Connectief. Deze versterken de betrokkenheid van actieve leden (onder andere vrijwilligers), leiden tot nieuwe activiteiten voor leden en werkenden en geven de vereniging een "boost". Je bent een spil in de vernieuwing en de toekomstplannen van CNV Connectief. Je werkt in een klein team van projectmanagers en hebt veel diverse contacten binnen de organisatie en vereniging. Je leidt als projectmanager een projectteam, maakt een plan met heldere doelstellingen en resultaten en bewaakt de uitvoering inclusief het financiële resultaat en zorgt voor een heldere communicatie van de resultaten. Je werkt samen met professionals en vrijwilligers.

Wie ben je?

• Wij zoeken een projectmanager met ruime ervaring in de ‘not for profit’ sector en bij voorkeur binnen een (politieke) vereniging en/of beweging, de publieke sector of een adviesbureau.
  • Je hebt ervaring met het vormgeven en uitvoeren van veranderingsprocessen en activiteiten.
  • Je begrijpt hoe je de slagkracht van een organisatie kunt vergroten en weet vrijwilligers en leden daarin te betrekken en te ondersteunen. Je hebt ervaren hoe je een vereniging aantrekkelijk kunt maken en het bereik kunt vergroten door spraakmakende activiteiten, evenementen en acties.
  • Je hebt laten zien dat je op enthousiasmerende wijze een team kunt leiden en werkt proactief waarbij je mensen wint voor jouw gedachten en ideeën, en gemakkelijk kunt schakelen in een complexe maar boeiende (politieke) context.
  • Je opereert gemakkelijk in een setting met professionals en vrijwilligers en levert – al werkend – een bijdrage aan het versterken van het project- en vrijwilligersmanagement binnen CNV Connectief.
  • Je hebt hbo-werk- en denkniveau en affiniteit met het gedachtegoed van CNV Connectief.

Wat bieden wij?

Een gevarieerde en boeiende baan waar je samen met je collega’s dagelijks zorgt voor de tevredenheid van leden van CNV Connectief en een bijdrage levert aan het vergroten van de impact van de organisatie. Wij bieden een marktconform salaris van maximaal € 4.922,- bruto per maand. CNV Connectief kent goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een uitstekende pensioenregeling, een NS-businesscard voor het woon-werkverkeer en 30 verlofdagen per jaar.

CNV Connectief staat voor gelijkwaardigheid en streeft ernaar een inclusieve vereniging en beweging te zijn. Jouw unieke perspectief is waardevol en we moedigen iedereen die interesse heeft aan om te solliciteren.

Word jij onze nieuwe collega?

Wil je meer weten voor je solliciteert? Je bent heel welkom om contact op te nemen met Jessie Bokhoven (interim manager Vereniging & Projecten), telefoonnummer: 06 28 86 65 20.

Je sollicitatie bestaande uit een motivatiebrief en cv kun je uiterlijk 8 augustus 2022 per e-mail sturen naar hrm@cnv.nl onder vermelding van ‘projectmanager’. In de week van 15 augustus vinden de eerste gesprekken plaats. Voor ons interessante kandidaten nodigen wij direct uit voor een gesprek.