CNV Jongeren

De vakbond voor en door jongeren

CNV Jongeren is de jongerenvakbond voor en door jongeren. Als jongere heb je een bijzondere positie. Je hebt een baantje naast school, loopt stage of begint met je eerste baan. Dit brengt specifieke belangen met zich mee. Deze belangen worden vaak over het hoofd gezien of vergeten. Daarom zijn wij er: CNV Jongeren geeft jou een stem en komt op voor jouw belangen.

Jonge mensen zoals jij spelen een belangrijke rol binnen de vakbeweging. Een ongezouten mening en vol goede ideeën. Want die arbeidsmarkt, die moet natuurlijk wel toekomstbestendig zijn. Word ook actief en meld je aan bij dé jongerenvereniging van Nederland. Ga aan de slag in een werkgroep, als voorlichter, klusjesman/vrouw of laat je stem horen. En omdat we geen winst hoeven te maken, hoor je er al bij voor maar €1,50 per maand

Het CNV is de vakbond die ervoor wil zorgen dat jij je werk met plezier doet en uit je loopbaan kunt halen wat je ervan verwacht. Of het nu gaat om een hoger salaris en carrière maken, een veilige en leuke werkplek of opleidingen om jezelf te kunnen ontwikkelen. Meld je nu aan en profiteer van de voordelen.

We blijven ons inzetten voor meer zekerheid en fatsoenlijk loon

Het zal niemand ontgaan zijn. Na maanden van intensieve besprekingen tussen vakbonden en werkgevers om oplossingen te...

Contact met het CNV

De medewerkers van CNV Info zijn op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur telefonisch bereikbaar via 030 751 1001 en van 8.00 tot 22.00 uur via de chat.

Chat offline

De chat is momenteel offline