Loopbaanontwikkeling

Bekijk de video

Twijfel je of je nog alles uit je werkt haalt? Vraag je jezelf af of je voldoende groeit binnen je huidige functie? Of ben je het werkplezier even helemaal kwijt? Het zijn allemaal voorbeelden van hoe je kunt vastlopen in je loopbaan. Een loopbaantraject kan je helpen antwoorden te formuleren op de vragen en twijfels die je hebt. Je staat stil bij je persoonlijke ontwikkeling en ontdekt wat je nodig hebt om sterk in je werk te staan.

Over loopbaanontwikkeling

Wat goed dat je nadenkt over je loopbaan. Twijfelen of je werk nog bij je past overkomt veel mensen. Heel normaal dus. Wacht niet te lang tot het teveel wordt, maar schakel op tijd hulp in. CNV helpt je met verschillende producten en diensten om grip te krijgen op je werk. Iedereen is namelijk anders, net als de trajecten die wij bieden. We ondersteunen je met loopbaanadviezen, e-coaching, workshop of werk-naar-werk trajecten. Kiezen is lastig. Wij helpen je graag in en persoonlijk gesprek met de keuze voor jouw situatie. Om jezelf te ontwikkelen, moet je weten wie je bent, wat je kunt en wat je wilt. Professionele loopbaanbegeleiders begeleiden je daarbij.

Loopbaancoach Yvonne hielp mij de overstap te maken. Zij motiveerde mij en hielp bij het formuleren van een motivatiebrief en aanscherpen van mijn cv. Voor ik het wist hadden we een opleiding tot onderwijsassistente gebonden, waarbij ik binnen 15 maanden kon afstuderen.
Dondu Canli maakte de overstap van schoonmaak naar onderwijsassistente

Loopbaantraject inschakelen

Kun jij wel wat hulp gebruiken bij het in kaart brengen van wie je bent, wat je wilt en hoe je daar komt? Dan sluit een loopbaanadviestraject perfect aan bij je wensen. Kies je liever voor een digitaal loopbaan coachingstraject? Dan is e-coaching echt iets voor jou. Of ben je net je baan kwijt en zoek je een professioneel traject dat je helpt bij het vinden van een nieuwe droomjob? Ook dan kun je bij ons terecht. Bekijk snel welk product of dienst het best aansluit bij jouw persoonlijke wensen. En laat ons je helpen om weer sterk in je werk te staan.

Ontdek jouw loopbaanmogelijkheden

CNV - Loopbaanadvies