Alle diensten

Collectieve zorgverzekering

CNV werkt samen met CZ, een zorgverzekeraar. Met jouw CNV-lidmaatschap krijg je korting op je basisverzekering en aanvullende verzekeringen. Ruim 25.000 leden hebben al gekozen voor een CZ zorgverzekering via het CNV-lidmaatschap. Deze korting geldt ook voor thuiswonende gezinsleden.

Ieder jaar kun je opnieuw een zorgverzekering uitkiezen. Waar let je op?

Een basisverzekering is verplicht voor iedereen in Nederland die 18 jaar of ouder is. De overheid beslist wat er wordt vergoed vanuit de basisverzekering, net als de hoogte van het verplichte eigen risico. De dekking van de basisverzekering is daardoor bij alle zorgverzekeraars hetzelfde. Maar de voorwaarden voor de basisverzekering kunnen verschillen. Evenals de prijs. Het vergelijken van verzekeraars is een hele opgave. Welke verzekering past bij jou qua prijs, service en dekking?

Premies 2022

Basisverzekering

Met jouw CNV-korting is er een basisverzekering* vanaf € 121,68 per maand. De CNV-prijs is inclusief 4% collectiviteitskorting.

Zorgbewustpolis

€ 126,75 per maand, CNV-prijs: € 121,68 per maand

Zorg-op-maatpolis

€ 134,50 per maand, CNV-prijs: € 129,12 per maand

Zorgkeuzepolis

€ 145,25 per maand, CNV-prijs: € 139,44 per maand

* met de Zorgbewustpolis (€ 385,00 eigen risico)

Aanvullend pakket

12% korting op het Vakbondspakket (inclusief tandarts)

10% korting op het Top-pakket

5 % korting op alle andere aanvullende pakketten

Brochure CZ Zorgverzekeringen collectief 2022

Korting bij andere zorgverzekeraars

Werk je in de zorg-, het onderwijs of bij publieke zaken? Dan heb je als CNV Connectief lid keuze uit meerdere zorgverzekeraars. Ben je benieuwd uit welke zorgaanbieders je kunt kiezen? Je checkt dit hier.