Alle diensten

Het CNV helpt bij je belastingaangifte

Alles over CNV Belastingservice

Zie jij als een berg op tegen die jaarlijkse blauwe envelop? En krijg je kriebels in je buik, als je denkt aan het invullen van je belastingaangifte? Niet nodig. Als lid maak je tegen een gereduceerd tarief gebruik van onze Belastingservice.

Wat doet CNV Belastingservice

Wij helpen jou en familieleden bij het invullen van aangiftes en toeslagen. En bij het kosteloos aanvragen of wijzigen van je zorg- of huurtoeslag. Dit doen we meestal meteen bij het invullen van je aangifte. Dan is dat maar lekker geregeld. Wijzigt er iets gedurende het jaar? Bijvoorbeeld bij een eerste baan, scheiding of aan- en verkoop van een huis? CNV Belastingservice helpt je met al je fiscale vragen, het hele jaar door. Handig, want zo heb je altijd fiscale hulp bij grote verandering.

Kosten CNV Belastingservice

• Aangifte voor 1 persoon: € 10,- Samen: € 14,-
  • Voorlopige aangifte (VA): € 3,-
  • CNV USB-stick: € 3,-
  • Gratis service voor leden op bijstandsniveau
  • Gratis middeling als de aangifte door het CNV is ingevuld
    (Voor niet-leden gelden andere tarieven)

Een afspraak inplannen

In 2021 kun je telefonisch een afspraak maken. Je bereikt CNV Info op telefoonnummer 030-751 1050. Houd gegevens zoals je e-mailadres, rekeningnummer en lidnummer bij de hand. Onze medewerkers staan op werkdagen van 08:00 – 18:00 uur voor je klaar.

Checklist Belastingaangifte

Heb jij een afspraak gemaakt met CNV Belastingservice? Dan is het belangrijk om al je documenten mee te nemen naar de Belastingzitting. Check welke dat zijn.

Check de checklist belastingaangifte

Gratis nazorg bij verrassingen

Nadat we samen je aangifte hebben gedaan, krijg je een (voorlopige) aanslag van de Belastingdienst. Daarin staat hoeveel belastinggeld je terugkrijgt en of je nog moet betalen. Mocht dit flink afwijken van waar je met ons op gerekend had, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij helpen je direct kosteloos verder.

Wist je dat? Een paar belastingtips

• Ook voor jongeren met een bijbaan loont het om aangifte te doen, wellicht krijg je geld terug
  • Veel aftrekposten (zoals giften, zorguitgaven, kosten nieuw huis) zijn niet vooraf ingevuld.
  • Besteed extra aandacht aan het verdeelscherm als je samen aangifte doet, dat kan geld opleveren.

Vragen over je belastingaangifte

Heb jij geen hulp nodig bij je belastingaangifte, maar wel een inhoudelijke vraag? Mail dan naar cnvinfo@cnv.nl of bel met CNV Info: 030-751 1050, dagelijks bereikbaar van 08:00 - 18:00 uur.

Word lid en sta sterker in je werkschoenen

Hulp bij je belastingaangifte is een van de voordelen van het CNV-lidmaatschap. Ontdek wat we nog meer voor je doen.

• Altijd professionele hulp bij je belastingaangifte
  • Hulp bij vragen over werk en inkomen
  • Persoonlijk advies over werk en loopbaan
  • Invloed op je arbeidsvoorwaarden