Provinciaal Coördinator jubilarissen

Het kost weinig tijd, maar levert veel voldoening op

Wie houdt er nu niet van een feestje en iemand in het zonnetje zetten? Wij zoeken een gepassioneerde vrijwilliger die er voldoening uithaalt om onze trouwe leden een onvergetelijke dag te bezorgen.

Over de functie

Onze jubilarissen verdienen de aandacht, daarom bieden wij hen een viering met huldiging aan. Gedreven vrijwilligers brengen deze feestelijke bijeenkomst regionaal tot stand. Naast deze vieringen op locatie vinden er ook thuishuldigingen plaats. Zo maken we er samen, voor de jubilaris, een mooie feestelijke herinnering van. Heeft u wat uurtjes over om ook aan deze huldigingen mee te helpen? Dat zouden we enorm waarderen!

De regio

In de provincie Flevoland zoeken wij een vrijwilliger die de functie van Provinciaal Coördinator zou willen vervullen. In Flevoland gaat het om één huldiging per jaar naast de thuishuldigingen. Je versterkt dan het team van 4 organisatoren.

Meer informatie

Jeuken uw handen en wilt u graag een bijdrage leveren in het organiseren van feestelijke bijeenkomsten voor trouwe leden? Of wilt u graag wat extra aanvullende informatie over deze functie? Mail dan naar y.vos@cnv.nl.