Provinciaal Organisator Jubilarissenvieringen

Locatie: door het hele land
Aantal uren: 25 uur op jaarbasis
Vergoeding: reis,- en onkostenvergoeding

Vrijwilligerswerk bij vakbond CNV

Wij zijn verschilmakers. Een échte beweging. We zetten ons in voor sterke werknemersrechten. Zeker werk en eerlijk loon. Voor iedereen. Dat doen we niet alleen aan de cao-tafel, ook in politiek Den Haag. Ons werk is ook nu nog steeds hard nodig. Veel van onze dienstverlening wordt verzorgd door vrijwilligers. Die staan dicht bij de mensen en zijn het verbindend element tussen onze leden en organisatie.

De uitdaging

De achterban van vakbond CNV bestaat uit trouwe CNV-leden. Mensen die al 10, 20, 30, 40 of zelfs 50 jaar lid zijn. De leden die 40, 50, 60, 70 en 75 jaar lid zijn, zetten we met een jubilarissenviering feestelijk in het zonnetje. Als dank voor alle trouwe lidmaatschapsjaren. Als organisator hang jij, samen met andere vrijwilligers, de slingers op. Je verzorgt, met ondersteuning vanuit de werkorganisaties, de planning en uitvoering van de bijeenkomsten. Op locatie of soms bij de leden thuis. Samen met medeorganisatoren zorg je voor een aantrekkelijk programma, voor een onvergetelijke dag.

Wie jij bent

Organiseren zit jou in het bloed. Je werkt op een gestructureerde en overzichtelijke manier, naar het daadwerkelijke event toe. Je haalt veel voldoening uit het plannen en uitvoeren van een onvergetelijke dag voor de leden. Je bent creatief en slaagt er goed in om aantrekkelijk programma te ontwikkelen. Je schakelt eenvoudig en communiceert duidelijk met alle betrokken vrijwilligers. Je werkt hoofdzakelijk in teamverband en haalt daar veel voldoening uit. Als het nodig is, werk je prima zelfstandig.

Waar je goed in bent

Als geen ander weet jij wat er nodig is om een geslaagde bijeenkomst neer te zetten. Je stelt interessante activiteitenprogramma’s samen, legt de locaties vast, plant de feestelijke netwerkbijeenkomsten en bent erbij aanwezig. In enkele gevallen bezoek je de jubilarissen thuis. Dit alles doe je in nauwe samenwerking met de Provinciaal Coördinator Jubilarissen en met je collega vrijwilligers.

Wat je doet

Als organisator jubilarissen val je onder CNV Vakcentrale. Je werkt nauw samen met de Provinciaal Coördinator jubilarissen: je vaste aanspreekpunt in de voorbereiding en op uitvoeringsgebied. Met hem trap je het seizoen af, waarna je de bijeenkomsten, samen met de andere vrijwilligers, vormgeeft.

Jij valt, samen met de Provinciaal Coördinator jubilarissen, onder de Landelijk Coördinator. Die is in haar rol verantwoordelijk voor het landelijke netwerk jubilarissen.

Wat je krijgt

Als organisator jubilarissen draag je bij aan een betere samenleving. Je haalt veel voldoening uit het menselijke contact en de glimlach die je op de gezichten van onze trouwe leden tovert. Voor jou is je werk pas écht af, als je hen een onvergetelijke dag hebt bezorgd. Kortom: je krijgt een boel genoegdoening door een beetje tijd in te leveren. Verder:

• Boost je jouw cv met je organisatietalent
  • Schuif je zelf aan bij feestelijke jubilarissenvieringen
  • Neem je deel aan netwerkbijeenkomsten
  • Ontvang je reiskostenvergoeding
  • Volg je gratis allerlei trainingen bij CNV Kaderacademie

Interesse?

Zie jij jezelf aan de slag gaan als organisator jubilarissen? En sluit de vacature perfect aan bij je interesses en talenten? Wacht dan niet langer. Neem voor meer informatie telefonisch contact op met Aliye Bagci via telefoonnummer 030-751 12 80 of per mail via ledenservice@cnv.nl onder vermelding van de functie organisator jubilarissen.