Bindingsdagen Senioren 2024

CNV Senioren organiseert in 2024 voor alle senior leden vanaf op tientallen data en locaties in het land Bindingsdagen. Je bent van harte welkom op één van de Bindingsdagen.

Wat gaan we doen?

Het programma van de Bindingsdagen is een mix van informatie en ontmoeting in een ontspannen sfeer. De ochtend start met enkele wetenswaardigheden over het CNV. Vervolgens komt het thema Levenstestament en Erfrecht óf Senioren en Veiligheid aan de orde.

Na de lunch kan je deelnemen aan een excursie of museumbezoek, genieten van muziek of een film. We hebben een divers programma samengesteld; er is voor ieder wat wils.

Kijk hieronder voor het overzicht met alle data en locaties. De meeste Bindingsdagen beginnen om 10.00 uur en eindigen rond 16.00 uur. De exacte tijden staan vermeld bij het dagprogramma.

Om zoveel mogelijk leden de gelegenheid te geven mee te doen, kun je (met je partner) maximaal aan één Bindingsdag deelnemen. Je mag zelf kiezen voor welke Bindingsdag je je aanmeldt. Partners moeten apart aangemeld worden, in verband met het maximaal aantal deelnemers en de catering. Aanmelden van de partner kan via de bevestigingsmail die je na je eigen aanmelding ontvangt.

Deelname is gratis; reiskosten zijn voor eigen rekening.

Graag tot ziens op de Bindingsdag van jouw keuze!

Team CNV-Senioren Bindingsdagen.