CNV Seniorenbijeenkomsten najaar 2022

Dit jaar organiseert het CNV informatieve seniorenbijeenkomsten op verschillende locaties door het land van 13:30 - 16:00 uur.

Het programma

Tijdens de seniorenbijeenkomsten staan twee interessante onderwerpen centraal:

1 .Informatie en nieuwe ontwikkelingen op het gebied van inkomstenbelasting. Tevens tips voor het invullen van uw belastingaangifte;

2. Ontwikkeling van de koopkracht van senioren. Het CNV heeft aandacht voor de koopkracht van senioren. Hoe staat het met de koopkracht en welke effecten hebben bijvoorbeeld de AOW, pensioen, woon- en zorgkosten en de inflatie op de koopkracht van senioren. De bestuurder/beleidsmedewerker informeert u over de laatste ontwikkelingen. Daarnaast kunt u uw mening geven en zo een bijdrage leveren aan het CNV beleid.

Wit u zich aanmelden voor één van de bijeenkomsten bij u in de buurt? Dan kunt u zich hieronder aanmelden. Belt u liever om uw reservering door te geven? Neem dan contact op met CNV Senioren, bereikbaar op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 18:00 uur op telefoonnummer 030-751 1002.

Aanmelden CNV Seniorenbijeenkomst