CNV zoekt startend Projectleider

Ben jij kortgeleden afgestudeerd en op zoek naar een eerste betekenisvolle werkervaring? Solliciteer dan naar de functie van startend Projectleider

Als startend projectleider bij CNV ben je werkzaam in een dynamische en samenwerkingsgerichte organisatie, waar veel relevante projecten worden uitgevoerd voor alle werkenden in Nederland.

In jouw rol werk jij mee aan het ontwikkelen en realiseren van deze projecten. Het kan gaan om meewerken in grote projecten of het zelfstandig uitvoeren van kleinere (deel-)projecten. Je leert continu door te doen en tevens draag je direct bij aan een eerlijk en socialer Nederland.

Wie zijn wij?

CNV is dé vakvereniging van en voor Werkend Nederland. Wij komen op voor alle werkenden. Samen met onze leden zetten we ons in voor goede arbeidsomstandigheden, arbeidsvoorwaarden en een stevige positie van werkenden op de arbeidsmarkt. Dit doen we door afspraken te maken over werk en inkomen (cao, pensioen), door te helpen bij loopbaanontwikkeling en het bieden van hulp op allerlei thema’s die nauw verband houden met werk en inkomen in alle levensfasen.

Wie ben je?

• Je bent onlangs afgestudeerd of gaat bijna afstuderen op minimaal HBO-niveau en bent op zoek naar je eerste werkervaring. Als jonge professional pak je graag dingen aan en je schroomt niet om activiteiten uit te voeren die je nog nooit gedaan hebt. Je wilt immers graag leren en brede werkervaring opdoen, waar je de rest van je carrière profijt van hebt.
  • Je staat open voor feedback, maar bent ook zeker van je eigen aanpak. Doorgewinterde projectleiders en opdrachtgevers kunnen ook leren van jouw inzichten. In jouw studie is projectmanagement een belangrijk onderdeel geweest en die vaardigheden wil jij graag inzetten en verder ontwikkelen in de praktijk.
  • Je hebt een enthousiasmerende en creatieve stijl van samenwerken en vindt voldoening in de afwisseling van het werk. Uitvoeringstaken ga je zeker niet uit de weg, maar je haalt ook veel plezier uit het uitdenken en concretiseren van nieuwe ideeën. Jij bent je er namelijk bewust van, aan welk doel je werkt.

Wat ga je doen?

Als startend projectleider werk je binnen een team met als kerntaak om relevante projecten uit te voeren op het gebied van arbeidsmarktontwikkelingen. Als startend projectleider werk je nauw samen en mee in complexe grote projecten en ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van onderdelen van het project. Ook kan het zijn dat je zelfstandig kleinere projecten uitvoert. Je kunt veel en zeer diverse ervaringen opdoen, wat veel kansen biedt voor jouw persoonlijke ontwikkeling.

Het team voert zeer diverse projecten uit, waardoor de taken ook zeer verschillend kunnen zijn. Activiteiten waar je aan kunt denken als startend projectleider zijn; het schrijven van projectplannen, doen van onderzoek en maken van analyses, het verwerven van subsidies en fondsen, netwerkactiviteiten bij werkgevers om projecten te pitchen, het vertegenwoordigen van projecten op beurzen, het organiseren van activiteiten, het ontwikkelen van nieuwe producten of diensten, het maken van presentaties, het verbeteren van de interne projectorganisatie en nog veel meer.

Wat bieden wij?

Wij bieden een gevarieerde en boeiende baan in een actueel speelveld met een marktconform startsalaris tussen bruto € 3.923 en € 4.400 op fulltime basis. Daarnaast hebben we aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een goede pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg & Welzijn, een NS-businesscard met eerste klas reizen voor dienstreizen en woon-werkverkeer, 30 verlofdagen op fulltime basis per jaar en thuiswerkmogelijkheden. In deze gevarieerde en dynamische functie is er volop ruimte voor eigen initiatief, professionele vrijheid, groei en ontwikkeling. Het gaat in eerste instantie om een baan tot april 2025.

Word jij onze nieuwe collega?

CNV staat voor gelijkwaardigheid en streeft er naar een inclusieve vereniging en beweging te zijn. Jouw unieke perspectief is waardevol en we moedigen iedereen die interesse heeft aan om te solliciteren. Wil je meer weten vóór je solliciteert? Je bent heel welkom om contact op te nemen met Jessie Bokhoven (j.bokhoven@cnv.nl).

Sollicitatie

Voldoe je aan bovenstaand profiel en ben je geïnteresseerd in een informele, betrokken en prettige werksfeer? Dan zien we graag je motivatie en CV tegemoet. Je sollicitatie kun je tot uiterlijk 29 april 2024 per e-mail sturen naar hrm@cnv.nl. Geschikte sollicitaties voor de sluitingsdatum nemen wij direct in behandeling, solliciteer dus snel!

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij niet op prijs.