Projectleider

CNV Jongeren | 32-36 uur

Wil jij met je werk de stem van jongeren versterken? Je bezighouden met diverse thema’s, zoals gelijke kansen op de arbeidsmarkt en verjonging en vernieuwing in pensioenen en medezeggenschap? En ben jij ook degene die alle touwtjes graag in handen heeft? Dan ben jij de projectleider die CNV Jongeren zoekt!

Dit ben jij

Als projectleider binnen een jongerenvakbond weet je welke uitdagingen jongeren tegenkomen op de arbeidsmarkt. Je signaleert problemen, denkt na over oplossingen, komt met toffe projectideeën én ontwikkelt een eigen visie. Analytisch en strategisch ben je dus sterk. Daarnaast maak je dossiers snel eigen en kan je goed overzicht houden. Met deze kwaliteiten ben jij voor je collega’s in het projectteam én voor externe samenwerkingspartijen onmisbaar. Je positieve en gedreven instelling helpen je om samen met hen de doelstellingen te halen en successen en resultaten te verspreiden om impact te maken.

Dit zijn jouw kenmerken:

• Je hebt ervaring met het uitvoeren van projecten en leidinggeven aan medewerkers (bij voorkeur minimaal 2 jaar);
  • Je hebt ervaring/affiniteit met jongeren op de arbeidsmarkt en de vakbondswereld;
  • Je bent bekend met het maken en monitoren van projectplannen, planningen en begrotingen;
  • Je bent goed in het begeleiden en coachen van jonge mensen;
  • Je bouwt makkelijk aan relaties en bent een sterke gesprekspartner;
  • Je werkt graag binnen een maatschappelijk en politiek speelveld.

Dit ga je doen

Als projectleider voer je meerdere projecten uit en ben je verantwoordelijk voor het draaiende houden van elk project en het behalen van de gestelde doelen. Check de volgende links over het PensioenLab, Mind the Gap en De morgen doet het werk om een beeld te krijgen van mogelijke projecten die je gaat uitvoeren. Dit zijn je taken:

• Je bent zowel uitvoerend, bedrijfsmatig als analytisch bezig. Je voert samen met je team meerdere projecten uit, je beheert de planning en begrotingen en je verantwoordt de resultaten.
  • Je bent een teamspeler en geeft leiding aan een aantal jonge, bevlogen collega’s. Je helpt hen verder te ontwikkelen en eigen grenzen te bewaken. Ook werf, train en begeleid je jonge vrijwilligers in je projecten.
  • Je bent innovatief, verbetert de kwaliteit van je projecten en signaleert kansen voor doorontwikkeling of nieuwe acquisitie. Je speelt daarbij in op de actualiteit en maakt gebruik van je netwerk om nieuwe samenwerkingspartners te zoeken.
  • Je bent een sterk aanspreekpunt voor samenwerkingspartners en houdt hen goed op de hoogte.

Dit zijn wij

CNV Jongeren is een onafhankelijke vakbond voor jonge werknemers in Nederland. We zijn er voor de bijbaners, stagiairs, vakantiewerkers, studenten, net-afgestudeerden, starters en young-professionals. Voor alle jonge mensen die hun best willen doen om zich optimaal te ontwikkelen en hun beste bijdrage willen leveren aan onze maatschappij. En samen creëren we verandering op vier thema’s: werk(geluk), leren, inclusiviteit en geldzaken. Check deze video over ons.

Dit krijg je van ons

• Een uitdagende functie voor bepaalde tijd met proeftijd van een maand;
  • Een salaris in schaal 9 van cao Sociaal Werk en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een jong en informeel team met 18 enthousiaste collega’s;
  • Een stimulerende werkomgeving en prettige werkplek direct naast treinstation Utrecht Overvecht.

Ben jij onze match? Zo solliciteer je!

Ben je enthousiast en wil je solliciteren? Stuur dan vóór 14 februari 2023 op jouw manier een motivatie en cv naar secretarieel medewerker Heleen de Haan. De eerste gesprekken staan gepland op donderdag 16 februari in de ochtend. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met CNV Jongeren-voorzitter Justine Feitsma via 06 104 524 54.

CNV Jongeren (h)erkent het belang van een diverse en inclusieve werkvloer; waar je geboren bent, hoe je je identificeert en van wie je houdt maakt ons niet uit. Wij zijn nieuwsgierig naar jouw talent en hoe jij het verschil wil maken voor jongeren. Wij stimuleren iedereen dan ook om te solliciteren!

NB: acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.