CNV, de vakbond voor iedereen. Juist Nu!

CNV, de vakbond van iedereen. Juist nu!

De wereld om ons heen is in korte tijd snel veranderd. En terwijl onze maatschappij steeds meer tot stilstand komt, wordt er in bepaalde beroepen vaak juist extra hard doorgewerkt. Daar zijn we jou en je collega’s enorm dankbaar voor. Doorwerken, thuis werken, of tijdelijk geen werk meer? Het brengt veel zorgen en twijfels met zich mee.

Het CNV staat in al die gevallen naast je. Medewerkers van CNV Info zullen iedereen die belt of mailt zo goed mogelijk helpen. Door vragen te beantwoorden en onzekerheden weg te nemen, heb jij tijd om je op jouw belangrijke zaken te focussen.

Juist Nu moeten we solidair zijn. Als je nu lid wordt, heb je altijd direct recht op advies van onze medewerkers. Is je probleem ontstaan nadat je lid bent geworden, dan krijg je van ons ook juridische hulp. Onze medewerkers zitten klaar om je van dienst te zijn.

Alles even kort op een rij:

• Direct recht op ondersteuning en advies van het CNV
  • En heb je los van werk ook privé rechtsbijstand nodig? Dan is dat voor jou en je gezinsleden bij het lidmaatschap inbegrepen.

Mail je vraag naar cnvinfo@cnv.nl. Of bel met 030 – 751 10 40 (tijdens werkdagen van 08:00 - 18:00)

Ja, ik sluit me ook aan!

• Ik heb per direct recht op support / advies
  • Ik heb per direct recht op juridische dienstverlening als het gaat om corona-gerelateerde zaken over werk en inkomen