Bindingsdag Senioren 17 april 2024

Oosterkerkpad 3

9989 AH Warffum

10:00 uur

Inloop met koffie of thee

10:30 uur

Start programma

Presentatie Levenstestament en Erfrecht

Lunch

Middagprogramma

Het Spijslokaal is gevestigd in de sfeervolle oude bewaarschool met verbouwde nostalgische gymzaal van het Openluchtluchtmuseum Het Hoogeland in Warffum.

Na de lunch vertelt een museummedewerker van het Hoogeland meer over het museum. Daarna is er gelegenheid om het museum te bezoeken.

In het openluchtmuseum Het Hoogeland komt het platteland van ruim honderd jaar geleden tot leven. Je ervaart er hoe de mensen vroeger woonden en werkten. Woonkamers, slaapkamers en werkplaatsen zijn met zoveel oog voor detail ingericht, dat het lijkt alsof de bewoners even weg zijn.

Rond 16:00 uur

Afsluiting en napraten onder het genot van een drankje.

Toegankelijkheid

Het museumterrein is toegankelijk voor bezoekers die gebruik maken van een rolstoel of rollator. Door de historische aard van het museum zijn enkele gebouwen beperkt of niet toegankelijk voor rollators of rolstoelen. Voor zware en elektrische rolstoelen is het gehele museumterrein minder goed toegankelijk.

Openbaar vervoer

Het Spijslokaal is op 7 minuten loopafstand van Treinstation Warffum

Meld je aan voor deze bindingsdag

Om zoveel mogelijk leden de gelegenheid te geven mee te doen, kun je (met je partner) maximaal aan één Bindingsdag deelnemen. Je kunt je partner aanmelden via de bevestigingsmail die je na je eigen aanmelding ontvangt.