Bereikbaarheid NBC Congrescentrum

Check hier hoe je het NBC bereikt met auto of OV.

NBC Congrescentrum
Blokhoeve 1, 3438 LC
Nieuwegein Nederland

Centraal gelegen, gratis parkeren

Het NBC is strategisch gelegen nabij de A2, A12 en A27 in het hart van Nederland. Voor de deur van het NBC Congrescentrum bevinden zich 1.200 gratis parkeerplaatsen en 12 laadpunten voor elektrische auto’s. Plan je route via Google Maps. We hebben ons adres er alvast ingezet.

De parkeerplaats voor het NBC is een openbaar terrein. We adviseren je om geen waardevolle spullen in de auto achter te laten. Het NBC beschikt over een beperkt aantal lockers en een garderobe.

Plattegrond NBC Congrescentrum

Ben je benieuwd hoe je de ruimte waarin jouw bijeenkomst plaatsvindt kunt bereiken in het pand? Bekijk de plattegrond.

Download plattegrond

Bereikbaarheid met het OV

Ook met het OV is het NBC gemakkelijk te bereiken. In verband met werkzaamheden aan de tram, rijdt er tot en met juni 2022 vervangend busvervoer. Met de bus ben je binnen 15 minuten bij het NBC vanaf Utrecht Centraal. Wanneer je bij halte Zuilenstein uitstapt, sta je recht voor de deur van het NBC. Plan je route via 9292.