Callcenters nieuws
31 maart 2022
Post van het UWV: via de berichtenbox of de reguliere post?
Serie: vragen van de werkvloer
3 maart 2022
Wat gebeurt er met je arbeidsovereenkomst als je twee jaar ziek bent?
Serie: vragen van de werkvloer
8 februari 2022
CNV-onderzoek: gescheiden werknemer vaak in knel
Gescheiden werknemers komen vaak in de knel op het werk. 16%...
4 februari 2022
Loonsverhoging van 100 euro in Cao Contactcenters?
Gaat jouw loon omhoog of blijft dat gelijk? En hoe zit het met...
3 februari 2022
Massa is Kassa cao callcenters
Follow the money liet zien dat Contactcenters bizarre marges maken...
2 februari 2022
Hoe zit het met loonsverhoging en pensioen in de cao Contactcenters?
De cao Contactcenters is vorig jaar met veel moeite tot stand...
13 januari 2022
Tussenstand onderhandelingen Cao Facilitaire Contactcenters
Vandaag hebben vakbonden met jullie werkgevers gesproken. Het...
31 december 2021
Is vervroegd stoppen met werken makkelijker nu?
Ria, een lid van CNV, is 65 jaar en werkt inmiddels al ruim 40...
29 december 2021
Mag salaris worden ingehouden van een arbeidsongeschikte werknemer die met vakantie gaat?
Serie: vragen van de werkvloer
23 december 2021
Contactcenters: inlogtijd is werktijd
Veel van jullie moeten 10-20 minuten voordat je begint met bellen...
9 december 2021
Ontslag? Let goed op de opzegtermijn
Serie: vragen van de werkvloer
9 december 2021
Mag een werkgever je niet volledig beter melden na ziekte?
Serie: vragen van de werkvloer