Callcenters nieuws
6 juni 2025
Webinar Jong én mantelzorger: onzichtbare kracht, zichtbare impact
Hoe ondersteun je jonge werkenden die ook mantelzorg verlenen?
23 mei 2025
De WW gaf mij lucht en tijd om opnieuw te beginnen
Margreeth (55) over werkloosheid, veerkracht en bestaanszekerheid
30 april 2025
Permanent Contracts and Fair Recruitment
We regularly receive complaints about the fact that the employer...
16 april 2025
Webinar terugkijken: Werk en mantelzorg
Hoe houd je de balans tussen werk en mantelzorg?
11 april 2025
Petitie voor een fatsoenlijke sociale regeling bij Yource
Yource is aan het reorganiseren. Daarbij verdwijnen functies en...
19 februari 2025
CNV tegen wetsvoorstel 'afschaffen tegemoetkoming arbeidsongeschikten'
CNV-inzetbrief downloaden
5 februari 2025
Kijk in de cao-tekst voor Facilitaire Contactcenters
De lonen in de Facilitaire Contactcenters zijn voor agents in...
7 januari 2025
CNV Belastingservice 2025
Heb je hulp nodig bij je belastingaangifte of toeslagen? Kom naar...
13 december 2024
Nieuwsbrief leden Teleperformance in verband met 10 minuten-claim
Naar aanleiding van de 10 minuten inlogtijd die in het verleden...
6 december 2024
Dit is onze inzet voor cao’s in 2025
Wie aan een nieuwe cao denkt, denkt in de meeste gevallen vooral...
29 november 2024
CNV organiseert workshop Rouw en werk op symposium ‘Doodnormaal’
Leer hoe je rouw bespreekbaar maakt, op het werk en daarbuiten
4 november 2024
Teleperformance 10 minuten-claim
Je ontvangt deze e-mail omdat je ons hebt gemaild over de situatie...