Jubilarissen

Huldiging van leden

Het CNV is erg blij met haar leden. Daarom worden mensen die al lange tijd CNV-lid zijn op verschillende wijze gewaardeerd.

Hieronder volgt een overzicht van de blijk van waardering per bond. Staat jouw bond hier niet bij, stuur dan een email naar cnvinfo@cnv.nl.

Jubilarissen die lid zijn van CNV Vakmensen en CNV Connectief
(Zorg en Welzijn / Overheid en Publieke Diensten)

Van CNV Vakmensen en CNV Connectief en de groep Leden Onbetaalde Zorgarbeid (voorheen de CNV Vrouwenbond) heeft de CNV vakcentrale de opdracht gekregen om leden die  40, 50, 60 en 70 jaar lid zijn jaarlijks uit te nodigen voor een speciale bijeenkomst. In de loop van uw jubileumjaar ontvangt u een uitnodiging voor een bijeenkomst bij u in de buurt. Het gaat daarbij om een gezellige gelegenheid waar u een fijne herinnering aan overhoudt. De 60- en 70-jaar jubilarissen die niet meer naar een bijeenkomst kunnen komen, worden verblijd met een bezoek aan huis. Al de trouwe leden verdienen het dat er aan het vakbondsjubileum serieus aandacht wordt geschonken. Er worden landelijk ongeveer 60 bijeenkomsten georganiseerd.

CNV Connectief  (Zorg en Welzijn / Overheid en Publieke Diensten) en CNV Vakmensen besteden ook aandacht aan hun 25-jarige leden door middel van het sturen van een cadeaubon.

Jubilarissen die lid zijn van CNV Connectief
(Onderwijs)

Leden van CNV Onderwijs komen in aanmerking voor een jubileumspeld ter gelegenheid van het 25, 40, 50, 60, 70, respectievelijk 80-jarige lidmaatschap. CNV Onderwijs heeft daarvoor eigen speldjes.

De huldiging van jubilarissen vindt doorgaans plaats tijdens bijeenkomsten van (decentrale) verenigingsorganen: rayons, afdelingen of sectoren. Soms is de huldiging onderdeel van een reguliere ledenvergadering, in andere gevallen wordt er een speciale bijeenkomst belegd. Het initiatief hiervoor ligt bij het betreffende verenigingsorgaan, dat vervolgens voor de uitvoering wordt ondersteund vanuit de afdeling ledenadministratie/kaderservice van de werkorganisatie.

Een jubileumjaar wordt bereikt door een ononderbroken lidmaatschap bij één CNV bond of een doorlopend lidmaatschap bij verschillende CNV bonden. Te bewijzen lidmaatschapsjaren bij een andere CNV vakbond tellen bij deze twee bonden ook mee om een jubileumjaar te bereiken.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met CNV Ledenservice op 030 - 751 12 80 of door te mailen naar jubilarissen@cnv.nl

Als u twijfels heeft over het aantal lidmaatschapsjaren dan kunt u contact opnemen met de ledenadministratie van uw eigen bond:

CNV Vakmensen: 030 - 751 1007

CNV Connectief: 030 - 751 1003

Wat zit er in het vat voor werkend Nederland?

Het zijn spannende tijden. Na de presentatie van het regeerakkoord een paar weken geleden, volgde deze week een verhit...

Contact met het CNV

De medewerkers van CNV Info zijn op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur telefonisch bereikbaar via 030 751 1001 en van 8.00 tot 22.00 uur via de chat.

Chat offline

De chat is momenteel offline