CNV Internationaal

CNV Internationaal steunt vakbonden in 16 landen

• CNV Internationaal

CNV Internationaal werkt aan de bestrijding van armoede door wereldwijd vakbonden en andere organisaties van werkenden te steunen en te versterken. CNV Internationaal steunt organisaties die zich door sociale dialoog inzetten voor de naleving van arbeidsrechten.

In dat kader informeert, mobiliseert en ondersteunt CNV Internationaal organisaties daar en hier op doelmatige, transparante en betrouwbare wijze. Wij vragen hun daarbij solidariteit te tonen en verantwoordelijkheid te nemen.

CNV Internationaal steunt vakbonden in 16 landen in Azië, Afrika, Latijns-Amerika en Oost-Europa. Die vakbondspartners komen op voor de naleving en bevordering van Fatsoenlijk Werk. Naast financiële steun, deelt CNV Internationaal ook kennis en expertise. Daarbij spelen de CNV-bonden een belangrijke rol. Via lobby- en campagne-activiteiten zet CNV Internationaal het werk van vakbondspartners op de kaart bij de politiek, het bedrijfsleven en het Nederlandse publiek, met name de 340.000 CNV-leden.

Het Ministerie van Buitenlandse Zaken heeft CNV Internationaal financiering toegekend voor de uitvoering van projecten.

Word donateur

CNV-leden kunnen als donateur van CNV Internationaal het werk van hun vakbondscollega’s in ontwikkelingslanden steunen. Word ook donateur!

Meer informatie: www.cnvinternationaal.nl

Laat werkend Nederland profiteren van de groeiende economie

Vandaag maakte het Centraal Bureau voor Statistiek (CBS) bekend dat het aandeel van arbeid in de economie voor het derde...

Contact met het CNV

De medewerkers van CNV Info zijn op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur telefonisch bereikbaar via 030 751 1001 en van 8.00 tot 22.00 uur via de chat.

Chat offline

De chat is momenteel offline