Tekst Sociaal Plan Teleperformance

De leden van CNV hebben het sociaal plan goedgekeurd. De tekst van het sociaal plan kun je nu downloaden van onze website. We zijn blij dat we in goede samenwerking met TP en de OR van TP dit plan hebben kunnen afsluiten. Voor vragen, kun je contact opnemen met ons.

Goed sociaal plan is belangrijk

Een goed sociaal plan is belangrijk voor werknemers die worden getroffen door het verlies van hun baan. Maar voor het imago van de sector, is het ook goed dat er fatsoenlijke afspraken worden gemaakt over sociale plannen.

De tekst van het sociaal plan kun je downloaden vanaf onze site Cao Callcenters | CNV via de witte knop ‘Meer downloads’. Op onze site kun je ook ander nieuws lezen over de cao Contactcenters en ontwikkelingen in de sector.

Net als de cao is het sociaal plan een middel om ervoor te zorgen dat de arbeidsvoorwaarden in de sector goed geregeld zijn. Als CNV zullen we ons hier blijvend voor inzetten.

Samenwerking

De samenwerking met de ondernemingsraad van TP was goed. Na een constructief overleg met de directie van TP, is mede dankzij hen dit sociaal plan tot stand gekomen. 

Vragen

Voor de werknemers bij TP geldt nog een collectieve actie via CNV. Als je nu lid wordt, helpen we je direct bij het ontslagtraject in deze reorganisatie (geen wachttijd).

Heb je vragen over het sociaal plan? Of wil je lid worden? Neem dan gerust contact met ons op. Je kunt mailen naar Roderik Mol (r.mol@cnv.nl). Ook niet-leden kunnen mij mailen met vragen.

Roderik Mol
Bestuurder CNV
E:  r.mol@cnv.nl