Callcenters nieuws
3 juni 2022
Mantelzorg verlenen tijdens een werkloosheidsuitkering, moet ik dan solliciteren?
Serie: vragen van de werkvloer
2 juni 2022
Prijzen blijven stijgen, maar jullie CAO Contactcenters staat stil
De Contactcenter-werkgevers weigeren nog steeds om een goede...
CNV-oproep aan werkgevers: verhoog kilometervergoeding zo snel mogelijk
Het CNV roept werkgevers op de kilometervergoeding voor hun...
23 mei 2022
Hoera, in verwachting! Wist je dit al over je verlofrechten?
Serie: vragen van de werkvloer
20 mei 2022
Brainstormsessie voor een positieve cao Facilitaire Contactcenters (ook wel callcenters)
Werk jij in een callcenter, contactcenter of klantenservice via...
17 mei 2022
Wat te doen als je uitkering veel lager uitvalt dan verwacht?
Serie: vragen van de werkvloer
Jouw baas heeft te veel loon uitbetaald, moet jij terugbetalen?
Serie: vragen van de werkvloer
9 mei 2022
Scholing volgen zonder toestemming: een strikvraag van UWV?
Serie: vragen van de werkvloer
11 april 2022
Leden wijzen cao-eindbod facilitaire contactcenters af, wat betekent dat?
De leden van CNV Vakmensen hebben het cao-eindbod van de...
31 maart 2022
Post van het UWV: via de berichtenbox of de reguliere post?
Serie: vragen van de werkvloer
3 maart 2022
Wat gebeurt er met je arbeidsovereenkomst als je twee jaar ziek bent?
Serie: vragen van de werkvloer
8 februari 2022
CNV-onderzoek: gescheiden werknemer vaak in knel
Gescheiden werknemers komen vaak in de knel op het werk. 16%...