CNV Gezinsrechtshulpverzekering

Rechtsbijstandsverzekering is inbegrepen bij het lidmaatschap!

Word lid!

Meld je aan bij het CNV en profiteer van alle voordelen.

Aanmelden

Rechtsbijstand een belangrijk onderdeel van je CNV-lidmaatschap. Hierbij gaat het niet alleen om rechtsbijstand op het gebied van werk en inkomen, maar ook bij privékwesties. Denk bijvoorbeeld aan een conflict bij het verkrijgen van een bouwvergunning, of met een keukenleverancier.

Deze CNV Gezinsrechtshulp is inbegrepen bij het lidmaatschap voor leden van CNV Onderwijs, CNV Publieke Diensten, CNV Overheid, CNV Zorg en Welzijn en CNV Vakmensen! Je hoeft dus niets bij te betalen. Hiervoor werken wij samen met ANKER/SRK.

Welke hulp krijg je met de CNV Gezinsrechtshulp?
Mocht je in een conflict in de privésfeer verzeild raken, dan geven de juristen je een deskundig advies of nemen je zaak in behandeling. De juristen schrijven namens jou brieven of voeren procedures. En als het echt nodig blijkt, schakelen ze een advocaat in.

Waarvoor is je hele gezin verzekerd?

• Arbeidsongevallen
  • Beroepsziekten
  • Volksverzekeringen: Wet MO
  • Kinderbijslagwet
  • Zorgverzekering
  • Studiefinanciering
  • Huurtoeslag
  • Loon- en inkomstenbelasting
  • Medische kwesties
  • Consumentenkwesties
  • Verzekeringskwesties
  • Verkeersschade
  • Ruimtelijk ordeningsrecht
  • Verkoop van een eigen huis
  • Burenrecht

Heb je een vraag of wil je een conflict melden, klik dan hier of bel met ANKER/SRK op  088-018 8550.

Voorwaarden

* Voorwaarde voor deze ondersteuning is dat er een redelijke kans is op het beoogde resultaat en dat deze ondersteuning hierbij noodzakelijk is. Lopende conflicten of problemen ontstaan vóór aanvang van het lidmaatschap vallen buiten het pakket. Exacte ondersteuning kun je lezen in de polisvoorwaarden.